کد خبر: 1040175
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج خبرداد:
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: برای جلوگیری از تجمع شهروندان در بازار روزها، ۲۰ جایگاه موقت عرضه میوه در مناطق مختلف شهر ایجاد می‌شود.

احمد خیری با اشاره به صفوف شهروندان در بازار روزهای کرج برای دریافت مرغ با نرخ تنظیم بازاری اظهار کرد: روزانه حدود ۷۰ تن مرغ گرم به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در ۱۰ بازار روز کرج توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی گوشت گران می‌شود شهروندان خود به خود به سمت استفاده بیشتر از گوشت مرغ می‌روند و همین افزایش مصرف باعث شده میزان عرضه با تقاضای مرغ در کرج هماهنگی نداشته باشد.

وی با اشاره به سرانه مصرف مرغ در کشور گفت: هر ایرانی به طور متوسط سالانه ۳۲ کیلوگرم مرغ مصرف می‌کند ولی با گران شدن قیمت گوشت قطعا میزان مصرف مرغ افزایش می‌یابد.

وی توضیح داد: البته در روزهای پایانی سال قرار داریم و برخی از شهروندان اقدام به خرید و ذخیره مرغ برای روزهای عید خود می‌کنند که این امر هم در افزایش تقاضا بی تاثیر نبوده است.

این مسئول اضافه کرد: وجود صفوف خرید مرغ در شرایط فعلی که شاهد شیوع کرونا هستیم، به هیچ وجه خوشایند نیست و به خاطر وضعیت پیش آمده از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

خیری تاکید کرد: جهاد کشاورزی در تلاش است قیمت مرغ غیر مصوب را هم کاهش دهد تا شاهد کاهش صفوف خرید مرغ در بازار روزها باشیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: برای اینکه از تجمع جمعیت برای خرید میوه در بازار روزها جلوگیری کنیم، امسال ۲۰ جایگاه موقت میوه با نرخ مصوب دولتی در مناطق مختلف شهر ایجاد می‌شود و مردم می‌توانند سیب و پرتقال شب عید خود را از آنها خریداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار