کد خبر: 1040103
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان در ایران برای نخستین‌بار در جهان موفق به ساخت دستگاه انرژی‌درمانی (هیگز) برای درمان سه بیماری رایج شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مصطفی فرهی، قائم‌مقام یک شرکت دانش‌بنیان درباره ساخت دستگاه انرژی درمانی و ویژگی‌های آن اظهار کرد: این دستگاهی که ساخته شده، «CE» (علامت استاندارد گونه برای محصولات) برای آن گرفته شده و وارد بازار شده است. این دستگاه می‌تواند بیمار را از اتاق عمل بی‌نیاز کند که این کار با هزینه‌های بسیار پایین انجام می‌شود. وی افزود: این دستگاه هم اکنون در بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان امام خمینی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد استفاده قرار گرفته و قرار است با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بازار‌های شرق آفریقا، اوراسیا و چین را هم مورد هدف قرار دهد.

گفتنی است این دستگاه توسط یک تیم دانش‌بنیان داخلی ساخته شده و اجزای مختلفی نیز دارد. در واقع این دستگاه «ریدو فروکرونسی» است که به واسطه ویژگی‌های خاص خود در درمان، توانسته است موفقیت بسیار بالایی در مشکلات مربوط به کف لگن در مورد خانم‌ها به دست بیاورد. این دستگاه یک انرژی‌درمانی به نام «ریدو فروکرونسی» دارد که این انرژی به واسطه برنامه‌ریزی‌ها و نرم‌افزار‌های مهندسی که دارد طی جلسه درمانی به مدت ۲۰ تا نهایتاً ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد، به عضلات کف لگن بیمار تابانده می‌شود و براساس پروتکل‌های موجود، بیماری‌ها درمان می‌شود. فرهی افزود: افرادی که عفونت‌های مکرر داشته و به واسطه آنتی‌بیوتیک‌ها و دارو‌های مختلف به درمان مناسب و قطعی نرسیده‌اند، ما می‌توانیم به کمک این درمان، به نتایج خوب و عالی برسیم. ضمن اینکه این دستگاه نیاز به عمل جراحی و نیاز به بی‌حسی ندارد و کاملاً بدون درد است و بیمار بعد از انجام این کار به راحتی می‌تواند به کار‌های روزمره خود ادامه بدهد. این دستگاه توسط یک تیم متشکل از متخصصان علوم پزشکی، مهندسی مکانیک و مهندسی پزشکی ساخته شده‌است و با طراحی و ساخت این دستگاه توسط این شرکت دانش‌بنیان، هزینه درمان انواع بیماری‌های زنان، فیزیوتراپی و اورولوژی به کمتر از ۶۰ درصد رسیده‌است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
لطفا وقتی تلفظ درست یک کلمه را نمیدانید از کسی که میداند بپرسید
ریدیو فریکونسی درست است نه ریدوفروکرونسی
radiofrequency
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار