کد خبر: 1040073
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
مهاجم سابق رئال مادرید معتقد است ستاره پرتغالی در یوونتوس شکست خورده است.
 کریستیانو رونالدو فصل دیگری را با قدرت در حال سپری کردن است. مهاجم یوونتوس در ۲۸ بازی که به میدان رفته است ۲۵ گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. او در راس پروژه یوونتوس قرار دارد. با وجود اینکه ستاره پرتغالی عملکرد خوبی داشته است، اما همه چنین تفکری ندارند. آنتونیو کاسانو معتقد است CR ۷ در یوونتوس شکست خورده است.

بازیکن پیشین رئال مادرید در یک مصاحبه گفت: یوونتوس با رونالدو قرارداد امضا کرد تا فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود، اما او عملکرد بدتری از قبل داشت. اسکودوتو پیش از حضورش به دست می‌آمد.

مهاجم بازنشسته ایتالیایی درباره پروژه یوونتوس اظهار کرد: اشتباه است. در یووه در طول این ۱۲۰ سال تنها پیروزی برایشان جذابیت داشته است، اما مسئولین این تیم با ساری و پیرلو تلاش کردند چهره تیم را عوض کنند. آن‌ها می‌خواستند علاوه بر بهتر کردن بازی شان قهرمانی‌ها را نیز تجربه کنند. کریستیانو در رابطه با ایده‌های پیرلو هیچ کاری نکرده است.

بازیکن سابق اینتر در ادامه گفت: کریستیانو به گلزنی اش ادامه خواهد داد، چون حتی در حالت نشسته هم می‌داند چه کار کند. از سمت چپ می‌رسد و با پای راست به توپ ضربه می‌زند و دروازه را باز می‌کند. با این حال پیرلو می‌خواهد بازی تیم را بسازد و پرس بالا باشد همچنین توپ در میان خطوط مدام در حال حرکت باشد که رونالدو مشارکت کمی دارد.

کاسانو در پایان اظهار کرد: کریستیانو در این سه سال هیچ کاری نکرده است و تا زمانی که لیگ قهرمانان فتح نشود شایسته چنین جمله‌ای است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار