کد خبر: 1039985
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر :
سرهنگ "غلامرضا براتي" از دستگيري یسارق احشام یکی از استان های همجوار و كشف 15 رأس گوسفند سرقتي از مخفیگاه وی در عملیات مأموران اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهردر گفت و گو با پايگاه خبري پليس بیان داشت: در پي وصول گزارشی مبنی بر وقوع يک فقره سرقت احشام در يكي از استان هاي همجوار و انتقال دام های مسروقه به شهرستان خمینی شهر موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران فرماندهي انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه ماموران کلانتري11 با انجام اقدامات پليسي و تحقيقات گسترده علمی و تخصصي موفق شدند محل نگهداري احشام و اختفاي متهم را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر  با اشاره به کشف 15 راس گوسفند مسروقه که ارزش آنها از سوی کارشناسان مربوطه  550 میلیون ریال برآورد شده  اظهار داشت: با همانگي مقام قضايي دام های مکشوفه  به مال باخته بازگردانده شد و متهم نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

این مقام انتظامی در خاتمه تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع سرقت دام به دامداران توصیه می کنیم محل نگهداري دام های خود  را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مانند دزدگير مجهز کرده و از ورود افراد غريبه  به محل نگهداري احشام خودداري كنن،  نسبت به تجهيز نگهبانان به وسايل حراستي اقدام و به نگهبانان آموزش دهند  كه هر گونه موارد مشكوك را سريعاً به پليس اطلاع دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار