کد خبر: 1039982
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان:
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان اینکه نمادهای شهری و فضاسازی مناسب، می‌تواند حال و هوای شهر را تغییر ‌دهد، گفت: غنی‌تر شدن سیمای شهری در اصفهان می‌تواند به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تقویت باورهای اصیل مردم کمک کند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیر اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان اظهار داشت: سیمای شهر می‌تواند فرهنگ‌سازی کند و استفاده از نمادها با محتوای غنی، می‌تواند حال و هوای شهر را به سمت فضای مناسب تغییر داده و به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تقویت باورهای اصیل مردم در هر مناسبت کمک کند.

وی افزود: مردم با وجود مشکلاتی که دشمنان خارجی و برخی‌ بی‌تدبیری مسئولان برای آنان رقم زده است، توانسته‌اند نقش خود را به خوبی در بزرگداشت مفاخر و مناسبت‌های ملی و مذهبی ایفا کنند و دستگاه‌هایی همچون شهرداری می‌تواند با فعالیت خود بر شور و شوق مردم در اجرای این برنامه‌ها بیفزاید.

مدیر روابط عمومی وبین والملل شهرداری اصفهان در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات این اداره اظهار داشت: برپایی حدود 90 نشست خبری در مدت 4 سال با حضور مدیران شهرداری اصفهان، پاسخگویی و رسیدگی به 200 هزار تماس با سامانه 137، حضور مدیران ارشد در پاسخگویی به مردم در سامانه 137، تهیه تقویم جامع شهر اصفهان، تهیه و تولید نرم افزاری برای بازگویی مشکلات شهر به شهرداری اصفهان از جمله اقداماتی این اداره به شمار می‌رود.

ایمان حجتی افزود: تهیه 300 نوع طرح برای مناسبت‌های ملی و مذهبی در سال گذشته، طراحی و چاپ 20 هزار متر بنر توسط این اداره، اجرای 130 برنامه در قالب 500 اجرا در دهه فجر توسط شهرداری اصفهان و اضافه شدن دو دستگاه حفاری برای افزایش سرعت پیشرفت خط 2 مترو اصفهان هم‌زمان با دهه مبارک فجر از دیگر اقداماتی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

وی گفت: هدف ما این است که در مراسم‌هایی که مردم حضور و مشارکت پرشور دارند نقش حمایتی داشته باشیم و در مراسم‌هایی که این حضور کم‌تر است، فعالیت ما بیشتر شود، همچنین فعالیت‌های ما محدود به مرکز شهر نشده و در مناطق محروم نیز فعالیت داشته‌ایم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر