کد خبر: 1039976
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
«نعمت جان» روایت زن انقلاب است
مراسم رونمایی کتاب «نعمت جان» با حضور سمانه نیکدل، نویسنده، صغری بستاک، راوی کتاب و معصومه رامهرمزی، نویسنده و از امدادگران دفاع مقدس در کتابفروشی چاپ‌ونشر بین‌الملل برگزار شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  معصومه رامهرمزی، نویسنده و از امدادگران دفاع مقدس در مراسم رونمایی کتاب «نعمت جان» گفت: من وقتی کتاب «نعمت جان» را خواندم، از نظر من، شاخصِ زن مسلمان انقلابی ایرانی است، شاخصه‌هایی مثل پویایی، توانمندی، قدرت، اراده، تلاش و تصمیم‌گیری‌های عاقلانه در عین وجود عاطفه و زنانگی.

سمانه نیکدل نویسنده کتاب نیز در سخنانی درباره آشنایی خود با راوی کتابش گفت: قصه آشنایی من با خانم بستاک از سال ۱۳۹۳ شروع شد. در همان جلسه اول، جمع‌بندی ما این بود که به خاطر تراکم فعالیت‌های ایشان از جمله حضور در نهضت سوادآموزی، جهاد سازندگی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفین، سپاه، پرستاری بیمارستان شهید کلانتری در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در ادامه ازدواج با جانباز وطن حاج‌آقا عابدی، مصاحبه‌های عمیقی با هدف نگارش کتاب بگیریم. این مصاحبه‌ها که حدود ۷۰ ساعت شد، از دوران کودکی خانم بستاک تا زندگی مشترکشان ادامه داشت که حاصل آن کتاب «نعمت‌جان» شد. علاقه‌مندان علاوه بر کتابفروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub یا سایت ir.vaketab نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار