کد خبر: 1039933
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
سرپرست شهرداری اراک
سرپرست شهرداری اراک گفت: نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای نوروز به همت شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در نوروز ۱۴۰۰ علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

سرپرست شهرداری اراک گفت: نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای نوروز به همت شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در نوروز ۱۴۰۰ علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

«سعید بیاتیان» سرپرست شهرداری اراک افزود: این جشنواره بر اساس نیاز جامعه امروز به نشاط اجتماعی طراحی شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تنها یک اثر تکنوازی در قالب یک قطعه فیلم حداقل به مدت سه و حداکثر پنج دقیقه یا حجم حداکثر ۵۰ مگاوات به همراه نام و نام خانوادگی، شهر، محل سکونت و مشخصات قطعه خود را به آدرس navafarak@gmail.com و یا با شماره واتساب ۰۹۰۳۶۴۷۲۴۹۶ ارسال کنند.

سرپرست شهرداری اراک ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، ۲۲ اسفندماه جاری است و آثار باید در رده های سنی ۱۳ تا ۲۵ سال و ۲۶ سال به بالا باشد.

بیاتیان اظهار داشت: فایل‌های تصویری ضبط شده  با گوشی همراه باید به صورت افقی و به صورت خام و بدون افکت صدایی در قالب فرمت‌های mp۴- mov- mpeg-mkv-avi تهیه و ارسال شود.

وی عنوان کرد: تکنوازی موسیقی ایرانی باید با سازهای تار، سه تار، سنتور، قانون، کمانچه، نی، دف، تنبک، عود، تنبور، دوتار، ویولن و پیانو و تنها در حیطه فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

سرپرست شهرداری اراک افزود: حق نشر تمام آثار منتخب جشنواره موسیقی نوای نوروز با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک است.

بیاتیان تصریح کرد: رعایت پوشش اسلامی بانوان برای تهیه کلیپ ارسالی الزامی است و در غیر اینصورت اثر حذف می‌شود.

وی گفت: فایل‌های غیرتصویری پذیرفته نیست و در ابتدای هر قطعه هنرمند نسبت به معرفی خود شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، شهر محل سکونت و نام قطعه اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار