کد خبر: 1039892
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
پیشکسوت والیبال ایران تاکید کرد: سرمربی تیم ملی پیشنهادات خوبی برای خروج از بحران مقابل حریفان ارائه داده است.
مسعود صالحیه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره احتمال ۱۶ تیمه شدن رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: این تصمیم درستی نیست. بهترین تعداد تیم برای لیگ برتر والیبال ایران حداکثر ۸ تیم است چرا که در صورت افزایش تعداد تیم‌ها، مابقی زنگ تفریح رقابت‌ها خواهند شد و کیفیت بازی‌ها را کاهش می‌دهند.

وی ادامه داد: البته می‌توانند در دو گروه رقابت‌ها را برگزار کنند، اما والیبال ایران به اندازه ۱۶ تیم بازیکن خوب ندارد و نمی‌توانیم لیگ باکیفیتی در صورت ۱۶ تیم شدن داشته باشیم.

پیشکسوت والیبال ایران در ادامه به نشست آنلاین الکنو با سرمربیان ایرانی اشاره کرد و گفت: الکنو در این نشست به تبادل افکار با سرمربیان ایرانی پرداخت و پیشنهاداتی برای افزایش سطح فنی بازیکنان ایران ارائه داد که در صورت همکاری سرمربیان ایرانی با الکنو به این نتیجه خواهیم رسید. الکنو درباره لحظات بحرانی مسابقات، راهکار‌هایی برای برتری تیم ملی مقابل حریفان ارائه داد. او مطالعاتی درباره بازی‌های المپیک ریو انجام داده و تمام بازیکنان ایرانی را به خوبی شناسایی و مورد آنالیز قرار داده است.

صالحیه افزود: الکنو مربی بادانشی است که تیمش را قهرمان المپیک کرده است و افتخارات زیادی در کارنامه دارد. او برای برتری تیم ملی والیبال ایران در شرایط بحرانی مقابل حریفان، پیشنهادی به سرمربیان ارائه داده که مربیان کنار یکدیگر جمع شوند و با همکاری هم راهکار‌های مناسب را مورد بررسی و استفاده قرار دهند.



پیشکسوت والیبال ایران اظهار داشت: طبق صحبت‌های الکنو، دریافت اول بسیار مهم است و باید دریافت سالمی انجام شود. برابر حریفانی که از سرویس‌های قدرتی و سرعتی استفاده می‌کنند، تیم ملی ایران باید دریافت خوبی داشته باشد تا بتواند توپ را به پاسور برساند. چنین اقدامی نیاز به تمرینات و زحمات بسیاری دارد و عامل مهمی برای پیروزی در مسابقات به حساب می‌آید. نکته دیگر زدن سرویس‌های خوب است مانند سرویس‌های قدرتی و سرعتی در سطح بالا. مهمترین کار برای رسیدن به این اهداف نیز است که مربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان روی بازیکنان خود زیاد کار کنند تا در این سرویس‌ها به برتری برسیم. اگر نتوانیم سرویس‌های خوبی داشته باشیم، پیروز نخواهیم شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار