کد خبر: 1039848
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس تاکید کرد
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس در حاشیه سیصد و چهل و سومین جلسه رسمی این شورا گفت : بازپروری معتادین متجاهر و اقشار آسیب پذیر و کاهش آسیب های اجتماعی در شهر از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری بوده که خوشبختانه در ماه های گذشته اقدامات موثری در این زمینه صورت پذیرفته است .

حسن سعیدی با اشاره به تصویب لوایح فرهنگی و اجتماعی این شورا در هیات محترم تطبیق با موضوع رهن ساختمان برای تأسیس مرکز مشاوره پیش از طلاق و راه اندازی مرکز ماده ۱۶ ( کمپ بانوان)اظهار کرد : لایحه تاسیس مرکز مشاوره پیش از طلاق با اعتبار دو میلیارد و دویست میلیون ریال تصویب و آماده ابلاغ به شهرداری می باشد .

وی در ادامه افزود : لایحه راه اندازی مرکز ماده ۱۶ (کمپ زنان) در خصوص نگهداری و بازپروری زنان آسیب پذیر شهر که امری استانی بوده و سهم مدیریت شهری فردیس مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده در صحن علنی شورا مصوب شده که پس از مطابقت با قانون در هیات محترم تطبیق به شهرداری ابلاغ می گردد.

سخنگوی شورای شهر در پایان با اشاره به عملکرد مطلوب عمرانی و خدماتی مجموعه شهرداری در طول مدت زمان کوتاه از تصدی گری مهندس سعیدی سیرایی بعنوان شهردار این شهر ، از تهیه و ارسال لوایح مرتبط با موضوعات فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری قدردانی کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار