کد خبر: 1039812
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان:
محمدرضا بنکدار هاشمی گفت: حفاری 6.5 کیلومتری جبهه غربی خط دوم مترو( از غرب به شرق) از هفته جاری با تی بی ام با قطر 9.5 متر آغاز می شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از هفته جاری عملیات حفاری جبهه غربی خط دوم متروی اصفهان آغاز خواهد شد، اظهار کرد: اولین ایستگاه در جبهه غربی ایستگاه مدرس نجفی است.

وی ادامه داد: ادامه مسیر بعد از خیابان مدرس نجفی، از هسته مرکزی شهر، میدان امام حسین (ع)، خیابان آیت اله طالقانی، خیابان صاحب روضات و خیابان کهندژ خواهد بود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: حفاری تونل در جبهه غربی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا و با یک دستگاه حفار به قطر ۹.۵ متر انجام می شود.

وی با اشاره به طول ۲۴ کیلومتری خط دو متروی اصفهان، گفت: 9.5 کیلومتر از این مسیر جزو جبهه غربی است که شامل ایستگاه مدرس نجفی تا میدان شهدای خمینی شهر است.

بنکدار هاشمی افزود: 15 کیلومتر از خط دوم مترو نیز در جبهه شرقی است که در حال حاضر از مجموع 16 ایستگاه خط دوم مترو 12 ایستگاه در حال ساخت است. 

وی با اشاره به اینکه از مجموع ایستگاه ها فقط عملیات اجرایی در ایستگاه های فلسطین، هاتف، ابن سینا و امام علی (ع) هنوز آغاز نشده است، اظهار کرد: با تامین اعتبار برای احداث در این بخش هم امیدواریم سال آینده شاهد ساخت و ساز در این چهار ایستگاه باشیم. 

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم اکنون حفاری جبهه شرقی توسط دو دستگاه تی بی ام انجام می شود که با انجام حفاری در ایستگاه‌ های دارک، حرم زینبیه، عاشق اصفهانی و عمان سامانی، حفاری ایستگاه لاله به زودی آغاز می شود. مقصد بعدی تی بی ام جبهه شرقی، ایستگاه ‌های قدس، شاهد و میدان امام علی (ع) خواهد بود.

وی تصریح کرد: در مجموع طی یک سال گذشته تاکنون پنج و نیم کیلومتر حفاری در مسیر خط دوم مترو صورت گرفته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر