کد خبر: 1039745
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
تیم ملی ایران در هیچ یک از محدوده بازی‌های ملی نتوانسته بیشتر از یک بازی تدارکاتی داشته باشد و این بار بدون حضور لژیونرها به مصاف سوریه می‌رود.
 تیم ملی فوتبال ایران دهم فروردین در دیداری دوستانه و تدارکاتی در تهران به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود تا با توجه به لغو دیدارهای رسمی مقابل هنک کنگ و کامبوج، از آمادگی و هماهنگی لازم دور شود.

به علت لغو دیرهنگام برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی، فدراسیون فوتبال نتوانسته بیش از یک دیدار را برای تیم ملی هماهنگ کند. در نتیجه تیم ملی همانند ماه‌های گذاشته به جای استفاده از حداکثر زمان و برگزاری حداقل دو دیدار تدارکاتی، باز هم بخشی از روزهای موسوم به "فیفا دی" برای برگزاری بازی‌های دوستانه و رسمی را از دست می‌دهد.

* ایران بدون لژیونرها بازی می‌کند

مسابقه این دو تیم ایران و سوریه در دهم فروردین ۱۴۰۰ در شرایطی است که فیفا دی شامل ۲۸ اسفند ۹۹ تا ۶ فروردین ۱۴۰۰ می‌شود و اکثر تیم‌های ملی در همین روزها به رقابت می‌پردازند. در نتیجه تیم ملی ایران مجاز به استفاده از بازیکنان لژیونر خود نیست.

اگر چه باشگاه‌های ایرانی به خاطر تیم ملی از منافع خود گذشت می‌کنند اما خبری از حضور بازیکنان لژیونر در این دیدار نیست و اسکوچیچ باید ترکیب تیمش را بدون بازیکنان شاخص خود به میدان بفرستد.

غیبت بازیکنانی مانند طارمی، آزمون، بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، صادق محرمی، کاوه رضایی، علی‌ قلی‌زاده، کریم انصاری‌فرد و ... در شرایطی است که تیم ملی در بازی‌های رسمی خود حساب ویژه‌ای روی این بازیکنان باز کرده است.

در صورتی که مسابقه ایران و سوریه داخل فیفا دی برگزار می‌شد، می‌توانست کمک ویژه‌ای به تیم ملی ایران باشد. باید دید اسکوچیچ می‌تواند موافقت باشگاه‌های اروپایی و بعضا عربی را در کوران مسابقات جلب کند و ملی‌پوشان لژیونر را سه، چهار روز دیرتر به باشگاه‌های خود بفرستد یا خیر.

این احتمال می‌رود که او در اردوی نوروز ۱۴۰۰ که از سوم فروردین شروع می‌شود، به طور کلی قید حضور لژیونرها را هم به صرف این که فقط سه‌، چهار روز در تمرینات شرکت کنند، بزند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار