کد خبر: 1039733
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
در این مقاله ما سعی کردیم یکی از بهترین قالیشویی کرج را به شما معرفی کنیم. ما با داشتن دستگاههای اتوماتیک به سادگی و در کمترین و سریعترین زمان با هزینه ای مناسب تمیزی فرش ها و مبلمان را به شما هدیه می دهیم و همچنین می توانیم فرشهای شما را ترمیم و بازسازی کنیم.

رپورتاژ آگهی/ نکاتی که باید در انتخاب قالیشویی به آن توجه کنیم:

فرش یکی از اشیاهای اساسی خانه است که زیبایی خاصی به خانه می بخشد و روزانه پاهایمان با آن زیاد سر و کار دارد. فرش یکی از اشیای گران قیمت خانه هایمان است و از نظر سلامتی و تمیزی اهمیت زیادی دارد ، به این دلیل، تمیز کردن فرش یک شرط بسیار مهم برای سلامتی ما به شمار می آید بنابراین برای تمیزی فرش هایتان قالیشویی کرج یک گزینه عالی خواهد بود. از آنجا که فرشهای ما همیشه زیر پا هستند، وضعیت رنگ آنها می تواند برای ما نشان دهنده ی تمیز بودن یا کثیف بودن آنها باشد اگر خاک در لابه لای بافت فرش های ما وجود داشته باشد به دلیل ساختار آن کثیفی آن قابل مشاهده نیست. اما کثیفی ها در فرش هایی که رنگ روشن دارند بیشتر دیده می شوند. از بین بردن لکه ها همیشه آسان نیست. به عنوان مثال، سخت ترین لکه هایی که ما اغلب با آن روبرو هستیم از بین بردن لکه چای ، قهوه و یا لکه هایی که رنگ تیره دارند است.

ویژگی های مهم قالیشویی ها

ویژگی هایی که در هنگام انتخاب شرکت شستشوی فرش که به آن فرش خود را تحویل می دهید باید توجه کنید این نکات هستند:

باید در ساختار یک شرکت سازمانی باشد که هنگام شستن فرش به مواردی که در بالا توضیح دادیم توجه کند و کار خود را جدی بگیرد.

شرکت های سازمانی به کیفیت اهمیت بیشتری می دهند و نظافتی که برای حفظ خدمات دائمی خود انجام می دهند در مقایسه با مشاغل کوچک از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

باید توجه داشت که شرکت قالیشویی کرج ساختاری دارد که به خواسته ها و شکایات مشتریان گوش فرا می دهد و خدمات اینترنتی را ارائه می دهد که در آن مشتریان می توانند نظرات خود را ارائه دهند.

از آنجا که چنین شرکت هایی فکر می کنند شکایات ضرر زیادی به آنها وارد می کند ، بنابراین برای رضایت بیشتر مشتری توجه بیشتری به نظافت فرش خواهند کرد. در همان زمان ، خواهید دید که در هنگام گزارش شکایت خود در شرکت های بزرگ، مراقبت بیشتری برای جلب رضایت شما انجام خواهد شد.

نکاتی مهم جهت انتخاب قالیشویی در کرج

قالیشویی کرج

قالیشویی کرج خدمات حرفه ای تمیز کردن فرش، مبلمان و تشک با هر جنس متفاوت از جمله فرش های ابریشمی و دستباف را برای شما ارائه می دهد و همینطور با 50 سال سابقه بازسازی مبل و ترمیم فرش هایتان را نیز بصورت حرفه ای انجام می دهد.

فرش های شما که توسط خدمات ما به قالیشویی کرج آورده می شوند اساساً بر اساس نوع و ویژگی های آن ها طبقه بندی می شوند و سپس تمیز می شوند.

فرش ها وسایل اساسی و ضروری خانه های ما هستند. به این ترتیب، نگهداری و نظافت فرش ها که جایگاه مهمی در زندگی ما دارند، به اندازه الگو، مدل و کیفیت مهم است. بنابراین، ما باید فرش خود را به یک شرکت شستشوی فرش قابل اعتماد بسپاریم که به اندازه ما به فرش ها اهمیت می دهند و همینطور سلامت ما برای آن ها مهم است زیرا نظافت فرش های ما نقش بسیار مهمی در بهداشت خانه ما دارد.

خصوصیات قالیشویی ها

امروزه شرکت های زیادی مشغول شستشوی فرش هستند، اما قالیشویی کرج به دلیل داشتن کادر اجرایی آموزش دیده و ماهر در اینکار بسیار حرفه ای و خبره محسوب می شوند بنابراین با خیال راحت می توانید شستشوی فرش ها و مبلمان خود را به آن ها بسپارید.

بنابراین شما باید در مورد انتخاب مکان های شستشوی فرش در کرج بسیار حساس و دقیق باشید. وقتی ترجیح می دهید برای شستشوی فرش هایتان از قالیشویی های معمولی و ارزان قیمت استفاده کنید، فرش های شما به همان اندازه که می خواهید تمیز نمی شوند و ممکن است فرش هایتان آسیب جدی ببیند. نظافت و شستشوی فرش یک کار حرفه ای و تخصصی است. ما عاشق شستشوی فرش هستیم و آن را در بالاترین سطح انجام می دهیم. اولویت اصلی ما رضایت شماست! شستشوی فرش ها یکبار انجام نمی شود و سالانه حداقل یک یا دو بار شستشوی فرش ها انجام می شود به این دلیل با یکبار شستشوی فرشهایتان مشتری دائمی ما خواهید بود و از این طریق می توانید 10 درصد تخفیف داشته باشد. ما با قیمت مناسب و با بهترین عملکرد فرش هایتان را تمیز می کنیم.

نکاتی مهم جهت انتخاب قالیشویی در کرج

قالیشویی کرج

مزایای قالیشویی کرج

سرویس سریع

در تمام مناطق کرج ما در همان روز به آدرس شما می آییم و فرش های شما را جمع می کنیم و بعد از شستشو در روز و ساعت مشخصی به آدرس شما تحویل می دهیم. ما به دلیل داشتن شعبه هایی در اکثر نکات کرج شامل قالیشویی در مهرشهر و قالیشویی در فردیس راحت ترین پل های ارتباطی را با شما داریم و به این دلیل با داشتن سفارش در سریعترین حالت ممکن در کنار شما قرار می گیریم.

سیستم شستشوی فرش شخصی

در مجتمع شستشوی فرش ما، فرش های شما بدون مخلوط شدن با فرش های دیگران شسته می شوند!

100 درصد بهداشتی

قالیشویی کرج با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک فرش های شما را به بهداشتی ترین حالت ممکن شستشو داده و به بهترین روش ممکن با خشک کن های قوی خشک می کند. به دلیل اینکه فرش ها و یا پرده ها بعد از خشک شدن کاور و یا بسته بندی می شوند از نظر سلامتی ایمن بوده است.

قالیشویی کرج به عنوان کارخانه قالیشویی خدمات خود را به صورت شستشوی فرش، شستشوی صندلی، شستشوی لحاف، پتو شویی، تختخواب، شستشوی پرده و خشک کردن تمامی این اشیا و ترمیم و بازسازی انواع فرش ها و موکت ها و گلیم ها به مشتری ارائه می دهد.

نکاتی مهم جهت انتخاب قالیشویی در کرج

شستن قالی در خانه

برای ارتباط با ما می توانید به آدرس اینترنتی ما به نشانی https://banoocc.com/  مراجعه کنید و به صورت اینترنتی و با دادن سفارشات خود همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و یا از طریق شماره تماس 02632728172 با ما ارتباط برقرار کنید و بعد از اینکه سفارشات خود را انجام دادید می توانید از طریق کارت خوان و به صورت اینترنتی یا پرداخت نقدی اقدام کنید و ما با داشتن شعبه های که در سراسر کرج داریم می توانیم به سریعترین شکل ممکن امکانات را برای شما فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار