کد خبر: 1039640
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
مرد سنگدل که متهم است در حادثه‌ای خونین همسر برادر و برادرزاده‌اش را به قتل رسانده و برادرزاده دیگرش را هم زخمی کرده است در زندان‌رجایی شهر کرج قصاص شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  شامگاه بیست و هشتم شهریور‌۹۶ مأموران کلانتری ۱۵۲‌خانی‌آباد با تماس تلفنی شهروندی از قتل مادر و دختری در خانه دو طبقه قدیمی در نزدیکی پاسگاه نعمت‌آباد در جنوب تهران با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه در طبقه‌دوم خانه قدیمی با جسد زن ۲۹‌ساله‌ای به نام مهرانه و جسد دختر ۱۴‌ساله‌ای به نام مهتاب روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌بودند. همچنین مأموران پلیس پیکر زخمی دختر ۱۱‌ساله دیگری را هم در گوشه‌ای از اتاق مشاهده و بلافاصله او را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. با اعلام این خبر قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی آن زمان همراه تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌های تیم جنایی در محل حادثه نشان داد دختر زخمی زمان انتقال به بیمارستان به مأموران پلیس گفته که عمویش به نام شاپور آن‌ها را نیمه شب زخمی کرده‌است که او را بازداشت کردند.

اعتراف به قتل

متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر قتل شد، اما وقتی با مدارک و شواهد روبه‌رو شد به قتل همسر برادر و برادرزاده‌اش اعتراف کرد.

وی گفت: چند سال قبل برای کار از شهرستان به تهران آمدم و با خودروی نیسانم در تره‌بار باربری می‌کنم. مدتی بود که به رفتار‌های زن برادرم مشکوک بودم تا اینکه متوجه شدم او با مردی که برادرم در حجره تربار او کار می‌کند ارتباط پنهانی دارد. من موضوع را به برادرم و بستگانم گفتم، اما آن‌ها حرف‌های مرا باور نکردند تا اینکه تصمیم گرفتم همسر برادرم را به قتل برسانم. شب حادثه در حالی که برادرم در حجره میدان تره بار خوابیده بود به سراغ همسرش رفتم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم و تهدیدش کردم سکوت کند. از او سؤال کردم که چرا با مرد غریبه ارتباط داری که شروع به داد و فریاد کرد و دو دخترش از خواب بیدار شدند. من قصد قتل زن برادرم را داشتم که متأسفانه چاقو به برادر زاده‌هایم نیز اصابت کرد.

حرف‌های شاهد قتل

از سوی دیگر دختر مقتول که شاهد ماجرا بود، گفت: با صدای داد و فریاد مادرم از خواب بیدار شدم که دیدم مردی که صورتش را پوشانده و کلاه‌گیس گذاشته با مادرم درگیر شده است. وقتی او را گرفتم ماسک از صورتش و گلاه‌گیس از سرش افتاد که فهمیدم عمویم است. وی در ادامه گفت: عمویم با زنی در ارتباط بود، یکبار هم آن زن را به خانه ما آورد که مادرم آن‌ها را بیرون کرد و به زن عمویم در شهرستان موضوع را خبر داد که عمویم مادرم را تهدید به قتل کرد و در نهایت هم مادر و خواهرم را به قتل رساند و مرا هم زخمی کرد.

قصاص پایان ماجرا

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در دادگاه کیفری استان تهران به دو بار قصاص محکوم شد. رأی دادگاه پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد تا اینکه سحرگاه چند روز قبل متهم در زندان‌رجایی شهر قصاص شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار