کد خبر: 1039578
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
فرمانده ناجا گفت: خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در عرصه انتخابات در کارنامه ناجا وجود دارد و با مدد الهی و استفاده از تجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم خواهیم کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار "حسین اشتری" با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و یگان ویژه حافظان امنیت و آسایش مردم هستند، اظهار داشت: هیچ خط قرمزی جز آسایش و راحتی مردم از سوی پلیس برای تامین و حفظ امنیت آنان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی همان نیرویی است که در حوادث و بلایای طبیعی، مانند یک امدادگر دلسوز به مردم خدمت رسانی می‌کند، برابر اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و سرسخت می‌ایستد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات سال آینده را پیش رو داریم و بر اساس تکالیف قانونی، تامین نظم و امنیت این رویداد بزرگ و ملی بر عهده نیروی انتظامی است، اعلام کرد: خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در این عرصه در کارنامه ناجا ثبت است و در این انتخابات هم با مدد الهی و استفاده ازتجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم قانون‌مدار ما بهترین حامیان در این کار بزرگ هستند، افزود: انتظار داریم کاندیدا‌ها و ستادهایشان با در نظر گرفتن شرایط خاص کشور و رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و لحاظ کردن ملاحظات، خودشان پیشتاز این عرصه باشند و کاری کنند که نیروی انتظامی صرفا همراه آنان باشد و توانش را در سایر حوزه‌ها مصروف کند.

سردار اشتری با تصریح اینکه در ایام نوروز و تعطیلات آن، نیروی انتظامی مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است، عنوان داشت: امیدواریم مردم عزیزمان همانگونه که تاکنون با رعایت موازین بهداشتی، باعث کاهش آمار تلفات بوده اند، در ایام آتی هم بیش از پیش مراقبت کرده و اجازه ندهند در موج چهارم کرونا شرایط کشور سخت‌تر شود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار