کد خبر: 1039569
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
با حضور عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد انجام شد
عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد به همراه شهردار منطقه 11 و تعدادی از بانوان فعال در حوزه فرهنگی از پروژه پارک مادر و کودک شهر مشهد و فاز دو بوستان چهل بازه که در حال اماده سازی است بازدید کردند.

پارک مادر و کودک با هدف ارائه خدمات به مادران، کودکان، افراد سالمند، زنان باردار و افراد دارای معلولیت در حال آماده سازی است. از جمله بخش های این مجموعه می توان به زمین ورزشی، وسایل بازی، بخش سرگرمی، فضای استراحت و... اشاره کرد همچنین در این مجموعه یک ساختمان دو طبقه نیز با خدماتی همچون سالن ورزشی کودک و مادر به صورت مجزا، اتاق نگهداری کودک، اتاق سنجش سلامت کودک، کافی شاپ و... در اخیتار شهروندان قرار خواهد گرفت.

این پروژه با مساحت هشت هکتار و اعتبار بالغ بر 40 میلیارد تومان در حال آماده سازی است. و کودکان پسر تا سن 6 سال و دختران بدون محدودیت سنی می توانند از این پارک استفاده کنند.

همچنین فاز دوم بوستان چهل بازه با مساحت 23 هکتار و اعتبار بالغ بر 100 میلیارد تومان در حدفاصل بولوار دانشجو تا سیدرضی قرار دارد و علاوه بر ایجاد فضای باز و تفریحی دارای کاربری کشاورزی است به این شکل که سه هکتار از این پارک به قطعات 15 تا 20 متر تقسیم و به مدت محدود در اختیار شهروندان قرار می گیرد تا محصولات مورد نظر خود را در آن کشت کنند.

در این بازدید از هر دو پروژه دیدن شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار