کد خبر: 1039499
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
بازیگر نقش صادق در سریال «دادِستان» عنوان کرد
بازیگر سریال «دادستان» معتقد است تلویزیون با ساختن سریال «دادستان» موشکافانه‌تر مشکلات و حرف مردم را ترسیم می‌کند و مسئولان تلویزیون با تولید سریال «دادستان» و پرداختن به مسائلی مثل اختلاس و آقازاده‌ها شجاعت به خرج داده‌اند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: علی سلیمانی بازیگر نقش «صادق» در سریال «دادستان» با اشاره به اینکه مسئولان تلویزیون با تولید سریال «دادستان» این شجاعت را نشان دادند که به مسائلی همچون اختلاس، آقازاده‌ها، اختلاس ۳ هزار میلیاردی و... بپردازند، به فارس گفت: نمایش این سریال فضای فرهنگی جدیدی را نوید می‌دهد. این دست آثار هم مردم و هم هنرمند‌ها را به چالش می‌کشد. اولین بار است که تلویزیون حرف‌هایی را که مردم بین هم رد و بدل می‌کنند بازگو و مطالبه‌گری عدالت را مطرح می‌کند. در این سریال حرف‌هایی را می‌شنویم که در خیابان‌ها و از افراد عادی جامعه می‌شنویم.

وی تصریح کرد: تلویزیون و مدیران آن این شجاعت را به خرج دادند که حرف‌هایی را که مطالبه‌گر است و در سریال می‌بینیم، بزنند. مطالبه‌گری از این جنس که فردی که در امریکا تحصیل کرده و ماهی ۸۰میلیون دریافتی دارد برای مردم چه کار کرده و به کدام درد مردم رسیدگی می‌کند؟ یا مطالبه‌گری از این جنس که چرا خیلی چیز‌ها سر جایش نیست. در حالی که مردم و مسئولان هر دو یک نقطه مشترک دارند، آن هم عدالتخواهی است که از شعار‌های انقلاب است و باید محقق می‌شد، اما سهم مسئولان و مردم متفاوت است.

وی درباره برخی نقد‌هایی که به سریال وارد شده و آن را شعارزده می‌دانند، گفت: خیلی از انقلاب‌ها و تغییرات با شعار به وجود آمده است. می‌بینیم در فضای مجازی جملات مشهور از زبان آدم‌های بزرگ عنوان می‌شود. شعار اگر خوب گفته شود، خیلی خوب است. برخی می‌گویند شعار خوب گفته نمی‌شود، اما به زعم من اکثر قریب به اتفاق شعار‌ها در لایه دراماتیک قصه گفته می‌شود و اصلاً شعاری نیست و کاملاً نزدیک به واقعیت جامعه است.

سلیمانی در مورد نقشی که در این سریال بازی می‌کند، اظهار داشت: از ویژگی‌های نقش صادق برای من این بود که دو فضا را تجربه می‌کند؛ هم فضای پلیسی- امنیتی و هم فضای نفوذ به گروه خلافکار که در فضای نفوذ به گروه‌های خلافکار، فضای دراماتیک خوبی ایجاد می‌شود. هیچ یک از نقش‌ها این ویژگی را ندارد که هم در فضای مثبت و هم در فضای منفی بازی داشته باشد. به نظرم نقش خیلی خاصی است و برایم جالب بود و هر بازیگری دوست دارد خودش را به چالش بکشد، من هم با این نقش خودم را به چالش کشیدم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار