کد خبر: 1039479
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
زن جوانی که به اتهام قتل شوهر سابقش بازداشت شده است به قصاص محکوم شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  هفتم اردیبهشت‌سال‌۹۶، راننده یک تاکسی، مأموران پلیس تهران را از کشف جسدی در شرق تهران باخبر کرد و گفت: «در منطقه نیروی هوایی مشغول مسافرکشی بودم که زن جوانی از من خواست او را به حاشیه تهران ببرم. وقتی به مقصد رسیدیم آن زن در حال پیاده شدن بود که بسته همراهش از ماشین بیرون افتاد. آن بسته جسد مثله شده مردی جوانی بود که داخل یک پتو پیچیده شده بود.»

بعد از این توضیحات مأموران به آدرس منزل آن زن رفتند و مهری‌۴۵‌ساله را بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به قتل شوهر سابقش اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: «۲۲‌سال قبل با منوچهر ازدواج کردم. او معتاد بود تا اینکه صاحب یک‌فرزند دختر شدیم، اما شوهرم همچنان بدرفتار بود و همیشه مرا کتک می‌زد. از این شرایط خسته شدم و طلاق گرفتم. دخترم مرجان نام داشت که بعد از جدایی با پدرش زندگی می‌کرد. هرازگاهی به دیدنش می‌رفتم تا اینکه ۲۰‌ساله شد. او خیلی بی‌تابی می‌کرد و از من می‌خواست بار دیگر با پدرش ازدواج کنم. می‌دانستم این بازگشت بی‌فایده است به همین خاطر برای اینکه ناراحتی مرجان را نبینم قول دادم یک روز درمیان به خانه آن‌ها بروم.» متهم در خصوص قتل گفت: «آخرین باری که به دیدن مرجان رفته‌بودم او در خانه نبود. منوچهر در نبود دخترم شروع به بحث کرد و کار به درگیری کشید. به یاد خاطره‌های تلخ گذشته کنترل اعصابم را از دست دادم و با قندشکن از پشت سر به او حمله کردم و چند ضربه به سرش زدم. سپس با ضربات چاقو او را کشتم. همان لحظه پشیمان شدم، اما از ترس تصمیم گرفتم جسد را به بیرون از خانه ببرم، اما سنگین بود به همین خاطر آنرا با چاقو مثله کردم سپس لای پتو پیچیدم. مقابل در رفتم و یک تاکسی کرایه کردم تا جسد را حوالی شهرر‌ها کنم، اما حین پیاده شدم جسد از داخل پتو بیرون افتاد و ماجرا لو رفت.»

به این ترتیب متهم در اولین جلسه محاکمه مقابل هیئت قضایی شعبه‌دهم دادگاه‌کیفری یک استان تهران قرار گرفت. در آن جلسه متهم با درخواست قصاص از سوی پدر، مادر و دختر مقتول از خودش دفاع کرد و گفت پشیمان است.

در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک موجود در پرونده متهم را به قصاص محکوم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار