کد خبر: 1039390
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد
استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به عواقب عادی‌انگاری و غفلت از نظارت‌ها،در آستانه عید نوروز محدودیت ها ونظارت هابر بازار شب عیدافزایش پیدا می کند.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان اظهار کرد:وضعیت استان از نظر ابتلا به کرونا، طبق گزارش ستاد ملی طی چند هفته گذشته ثابت بوده است لذا از مسوولان و دست اندرکاران که در توفیق این اقدامات حیاتی نقش داشتند، قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد:در حال حاضر وضعیت کرونایی ۱۸ شهرستان خراسان رضوی آبی و ۱۵ شهرستان زرد است که طی هفته‌های اخیر تغییر محسوسی نداشته است.

وی افزود:خطر شیوع موج چهارم کرونا و همچنین همه‌گیری ویروس جهش یافته در استان خراسان رضوی نیز وجود دارد، لذا آگاهی بخشی مردم و جلوگیری از عادی‌انگاری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عواقب شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان گفت: به همین علت غربالگری مسافران خارجی و داخلی در مبادی ورودی به ویژه در فرودگاه مشهد از اهمیت زیادی برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی گفت:حدود یک سال از ورود ویروس کرونا به ایران می‌گذرد و جمهوری اسلامی در مدیریت و کنترل این بیماری موفق عمل کرده است.

وی عنوان کرد:در آستانه فرا رسیدن سال نو و افزایش خریدهای نوروزی، افزایش اقدامات نظارتی و پیشگیرانه در این راستا بسیار ضروری است.

معتمدیان خاطرنشان کرد:با همکاری بخش خصوصی و اصناف باید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع‌های تجاری و بازارها به طور مستمر دنبال شود.

به گفته استاندار خراسان رضوی، سیاست‌گذاری، مدیریت و راهبری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه اماکن به ویژه ادارات، اصناف و حمل و نقل عمومی با هدف تامین سلامت مردم اهمیت بسزایی دارد و بر انجام این امور نظارت دقیقی وجود خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار