کد خبر: 1039287
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

رپورتاژ آگهی/ طبیعتا همه ما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت دستگاه‌های تصفیه آب و مقایسه مدل‌های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، بسیار جالب توجه است.

دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون می‌باشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داشته باشد. به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه و حذف نماید. پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان می‌باشد.

بهترین دستگاه آب تصفیه کن خانگی در شرکت تصفیه آسا

بهترین دستگاه آب تصفیه کن خانگی در ایران

طبق بررسی سازمان استاندارد جهانی بهداشت NSF، سختی TDS آب آشامیدنی در حالت نرمال برای سلامت بدن انسان باید بین 30 الی 90 باشد و مناسب‌ترین روش تصفیه آب آشامیدنی در جهان و ایران برای کاهش و حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی، سیستم تصفیه اب اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System می‌باشد که در انواع مدل‌های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی، 8 مرحله ای اکسیژن ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار عرضه و در بازار ایران و سایت تصفیه آسا به فروش می‌رسند.

بهترین دستگاه آب تصفیه کن خانگی در شرکت تصفیه آسا

مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

عملکرد دستگاه آب تصفیه کن خانگی

در واقع دستگاه تصفیه آب یک فرآیند برای حذف املاح مضر محلول در آب آشامیدنی برای حفظ و افزایش سطح سلامت بدن انسان میباشد. آب آشامیدنی لوله کشی شهری با توجه به باران های اسیدی و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی سرشار از آلودگی های مضر میباشد که این آلودگی ها ناشی از خاکهای زیر زمینی و نداشتن بستر تصفیه ی اصولی آب شهری توسط تصفیه خانه ها است و این مسئله میتواند ضررهای جبران ناپذیری برای سلامت شما و خانواده محترمتان ایجاد نماید. یک دستگاه تصفیه آب در چند مرحله فیلتراسیون توانایی حذف این املاح مضر موجود در آب و کاهش این مواد تا سطح بسیار اندک را دارد تا با افزایش کیفیت آب مصرفی به افزایش سطح سیستم ایمنی بدن خود کمک شایانی نمایید. توجه کنید که آب آشامیدنی مهمترین ماده خوراکی برای انسان محسوب میگردد و بسیاری از بیماری ها تنها با استفاده از مزایای دستگاه تصفیه آب، جلوگیری خواهد شد. آب لوله کشی شهری با عبور از فیلترهای دستگاه تصفیه آب، به صورت صافی املاح مضر درشت و به ترتیب ریزتر آب حذف و تصفیه کامل میگردند تا مناسب برای نوشیدن شوند.

بهترین عملکرد را در میان دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا، مدل 8 مرحله ای اکسیژن ساز دارد و این طبیعتا به علت کامل‌ تر بودن تعداد و ترتیب قرارگیری فیلتر تصفیه آب این مدل است. در مدل 8 مرحله ای مینروا، فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا در مراحل ابتدایی املاح درشت موجود در آب آلوده آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای، کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را حذف و تصفیه کامل می‌کند.

فیلترهای کربنی موجود در مراحل دوم و سوم این دستگاه کاملا کربن گیاهی بوده و از پوسته نارگیل تولید شده‌اند. در مرحله سوم فیلتر کربن بلاک به محافظت از فیلتر ممبران (قلب اصلی سیستم اسمز معکوس) می‌پردازد. فیلتر اصلی مینروا که ممبران اسمز معکوس آمریکایی فیلمتک (Filmtec) و گلد تورای است، یک فیلتر ریزبافت 13 لایه است که املاح بسیار مضر و سرطان زایی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و املاح دیگر کوچکتر از 0,0001 میکرون را از آب آشامیدنی حذف نموده و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر 100 را دارد. این فیلتر دارای پساب فاضلاب است و پس از تصفیه املاح مضر آنها را به فاضلاب هدایت می‌کند و آب تصفیه شده نیز به تانک تصفیه آب مینروا خواهد رفت.  فیلتر شماره پنجم آب تصفیه کننده خانگی مینروا Minerva فیلتر کربن خطی به شیرین نمودن بو، طعم و رنگ آب کمک شایانی می‌کند و از طعم تلخ آب تصفیه شده جلوگیری خواهد نمود. فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا در مرحله ششم، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه‌ی آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده بودند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را در آب آشامیدنی غنی سازی می‌کند تا سختی آب بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و آب تصفیه شده برای بدن انسان ضرر نداشته باشد.  فیلتر مرحله هفتم یعنی فیلتر قلیایی کننده (آلکالاین) آب آشامیدنی، با افزایش سطح ph آب آشامیدنی شهری، هم از مضرات آب اسیدی برای معده و در کل سلامت بدن جلوگیری می کند و هم خواص آب قلیایی برای سلامت بدن انسان را به آب آشامیدنی می‌افزاید. از مهم‌ترین و بهترین خواص آب قلیایی برای بدن انسان، داشتن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی می‌باشد.  فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز O2+ یا O2PLUS مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب سالم آشامیدنی، بدن را همیشه هیدراته نگه می‌دارد. هیدراته بودن بدن انسان باعث شادابی و شفافیت پوست می‌گردد و همچنین از بروز لک‌های پوستی بر روی صورت جلوگیری خواهد کرد. این مدل از برند تصفیه کننده آب مینروا، کامل‌ترین و پرفروش‌ترین تصفیه آب خانگی در ایران محسوب می‌شود و یک دستگاه تصفیه آب حرفه‌ای تمام عیار است.

انواع دستگاه تصفیه آب اصل تایوان

بهترین دستگاه آب تصفیه کن خانگی در شرکت تصفیه آسا

همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا Minerva که نمایندگی تصفیه آب انحصاری مارک مینروا شرکت تصفیه آسا میباشد در سراسر ایران یک قیمت مشخص بوده و این محصول علاوه بر گارانتی قطعات، تضمین قیمت نیز خواهد داشت تا با خیالی آسوده به خرید آب تصفیه کن خانگی بپردازید.

قیمت آب تصفیه کن خانگی با توجه به مسائل مختلفی تعیین میگردد. یکی از این موارد “سیستم و روش” تصفیه کننده آب آشامیدنی میباشد که در انواع دستگاه ها متفاوت است. بروزترین شیوه تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا، سیستم اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System است که با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی را تا ابعاد 0,0001 میکرون نیز دارد. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برند مینروا Minerva تایوان اصل است که از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار برای تصفیه ی آب آشامیدنی شهری استفاده مینماید  از دیگر مواردی که برای قیمت آب شیرین کن خانگی حائز اهمیت است به کیفیت دستگاه و فیلتر تصفیه آب استفاده شده در آن برمیگردد. برای مثال قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب با فیلترهای چینی یا ممبران تقلبی 11 لایه، طبیعتا ارزان تر از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی با ممبران 13 لایه ریزبافت است. اینها نکات ساده ای است که فروشگاه های تصفیه آب باید حتما شما را در جریان قطعات به کار رفته در دستگاه عرضه شده خود به اطلاع شما عزیزان برسانند.  از دیگر مواردی که در قیمت دستگاه آب تصفیه کن اهمیت چشم گیری پیدا مینماید شرکت فروش این محصول و خدمات پس از فروش آن است. تصفیه آسا با ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته، ارزنده ترین خدمات ممکن برای دستگاه را به شما عرضه مینماید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.  پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار