کد خبر: 1039277
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

نکاتی جالب درباره ساخت سوئیچ کی لس بنز

رپورتاژ آگهی/ کمپانی بنز در زمینه ساخت سوئیچ بنز یکی از بهترین و به روز ترین شرکت های خودروسازی می باشد.این شرکت خودرو سازی یکی از معتبر و به نام در جهان است که توانسته است خودروهایی مجهز به سیستم سوئیچ و ریموت کی لس را ساخته و تولید کند.

این سیستم پیشرفته از آپشن‌هایی است که علاوه بر کارایی، بر جذابیت خودرو نیز افزوده است. در خودروهایی که از سیستم کی لس استفاده شده است، یعنی سوئیچ به معنا قدیمی و سابق تغییر کرده است وحس بهتری را به راننده منتقل کرده است. کی لس هایی که در کارخانه خودرو سازی بر روی خودرو نصب شده است و به صورت فابریک هستند. کارکرد این سیستم به این گونه است که ایموبلایزر ریموت در ای سی یو تعریف شده است و نیز می‌تواند عاملی برای ایمنی و امنیت خودرو بنز شما باشد.

اگر در خارج از کارخانه‌،کی لس را غیر فابریک نصب کرده باشید، کارکرد این سیستم فرق خواهد کرد و با نصب کی لس غیر فابریک، ایموبلایزر از مدار الکترونیکی خود خارج می شود. در ریموت‌های غیر فابریک، قفل و باز شدن درب های خودرو، بانزدیک شدن به خودرو و یا فاصله گرفتن از خودرو، قفل درب های خودرو باز شده است و ایموبلایزر غیر فعال می‌شود. در تمام شرکت‌های خودرو سازی طراحی سوئیچ و ریموت کی لس ( استارت‌های دکمه‌ای فابریک) الگوریتم مخصوص و خاص خود را دارد و تمام اطلاعات امنیتی آنها در کامپیوتر مرکزی خود تعریف شده است و از نظر خطا در سیستم برقی بسیار پایین تر است. ولی استارت های دکمه‌ای غیر فابریک ( کی لس غیر فابریک) به دلیل سیستم برقی خودرو دستکاری شده است و همیشه در سیستم برقی خودرو خطا به وجود خواهد آورد.

مفهوم کی لس چیست؟

ساخت سوئیچ خودرو به صورت کیلس کی لس یعنی سیستم فاقد کلید است و فقط یک ریموت همراهتان باشد کافی است. در واقع این سیستم به طور هوشمند است که در این طراحی و تکنولوژی بسیار منحصر به فرد و خاص است که از شناسایی ریموت خودرو از طریق امواج وایرلس صورت گرفته است و دیگر نیازی به وارد کردن کلید داخل سوئیچ نیست و این فن آوری بسیار خاص است. این مدل طراحی و ساخت اولین بار توسط کمپانی زیمنس در سال 1995 تولید شده است.

کاربرد کی لس چگونه است؟

زمانی که ریموت کی لس را داخل جیب خود و یا کیفتان و یا اینکه در دستتان قرار داده اید و به سمت خودرو بنز خود می روید، با نزدیک شدن به خودرو، این سیستم به صورت اتوماتیک ریموت را شناسایی کرده است و بعد از کشیدن دستگیره، قفل مرکزی عمل کرده است و درب ها باز شده است و پس از اینکه وارد خودرو شدید، با فشار دادن پدال ترمز و زدن دکمه استارت، خودرو روشن می شود.

در صورتی که می خواهید خودرو بنز خود را خاموش کنید در ابتدا با فشار دادن دکمه ای که روی دستگیره خود شما تعبیه شده درب را باز می کنید. بعد از روشن شدن خودرو به صورت اتوماتیک درب خودرو قفل می شود که به این نوع ریموت‌های پیشرفته کی لس گو هم می‌گویند.

قابلیت و اطمینان سیستم کی لس استارت بنز

شرکت خودرو سازی بنز از اطمینان بسیار بالایی برخوردار است. این خودرو دارای امنیت در برابر سرقت و دزدیده شدن با طراحی مجهز سیستم کی لس است. سیستم کی لس بنز یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین سیستم الکتریکی و برقی است. کی لس استارت بنز از نظر ایمنی و همچنین قابلیت اطمینان و اعتماد را در این خودرو ایجاد کرده است و ایمنی آن را افزایش داده است. دیگر سارقین خودروها نمی‌توانند با ابزارهای قدیمی، درب خودروها و همچنین امنیت آنها را به خطر اندازند . اگر از سوئیچ خودرو خود به درستی نگهداری کنید و نیز جای آن امن باشد، از نظر دزدی امنیت خودرو بسیار بالا است.

نکاتی جالب درباره ساخت سوئیچ کی لس بنز

ساخت ریموت و سوئیچ کی لس

یکی از مجموعه های تخصصی که خدمات در زمینه سوئیچ و ریموت از جمله ساخت، پروگرام ،تعمیر ، تعریف ، کددهی ، تراش سوئیچ و ریموت ، سوئیچ یدک و همینطور سوئیچ های کیلس را ارائه می دهد مرکز ساخت سوئیچ و ریموت نگین غرب است.

یکی از اتفاقات رایج در زمینه خودروهای مدل بالا و مدرن امروزی گم شدن سوئیچ و ریموت خودرو است که خیلی با این اتفاقات رو به رو می‌شویم. از آنجایی که سیستم ایموبلایزر در خودروها و ساخت سوئیچ کد دار توسط افراد متخصص و کار بلد و زبده با دستگاههای پیشرفته و مخصوص انجام شده است. در خوردوهای امروزی گم شدن کلید و کی لس مشکلات بزرگی ایجاد می کند.  به طوری که در اکثر موارد برای باز کردن درب خودرو، صاحب خودرو اقدام به انتقال ماشین خود به تعمیرگاه و مراکز ساخت سوئیچ و ریموت می‌کند. در صورتی که شما می توانید با استفاده از سرویس دهی و ساخت سوئیچ کددار در محل استفاده کنید و با ارسال مدل خودرو و سال ساخت خودرو از امکانات مراکز بهره مند شوید.

بعضی افراد در این مواقع از افراد متفرقه برای حل مشکلات خود کمک می‌گیرند که این کار عواقب خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. همچنین نه تنها مشکلشان حل نخواهد شد بلکه دردسری را برای خود به وجود می آورند. در مراکز خدمات خودرو نیز برای ساختن سوئیچ کد دار و کی لس، ارائه مدارک برای هویت مالک خودرو الزامی است تا سو استفاده رخ ندهد . خودروهای کی لس با استارت بدون کلید، از خودروهایی است که جذابیت زیادی و نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر خودروی شما قابلیت نصب کی لس را ندارد، متخصصین در مراکز معتبر آماده ارائه خدمات به شما هستند و از نظر فنی آماده هستند تا در خودروی شما بخشی را برای نصب کس لس آماده کنند.

 کی لی استارتر نیز یک ریموت است که به کمک دزدگیر خودروی شما می آید. در دستگاه کی لس استارتر امواج به صورت بی سیم است و این امواج از طریق یک گیرنده از خودروی شما دریافت می شود. هنگامی که به خودرو بنز خود نزدیک می‌شوید سریعا حس می‌کند و چراغ هایش روشن می شود. این در واقع نشان دهنده کی لس استارتر است. بزرگترین عیبی که سیستم های کی لس دارند این است که اگر سارقان بتوانند سیگنال ریموت خودرو را بیابند، به راحتی و خیلی سریع و آسان می‌توانند درب های خودرو را باز کرده و خودروی شما را به سرقت ببرند. همین موضوعات است که امنیت خودروی شما را به خطر می‌اندازد.

 شما خیلی باید مراقب ریموت و سوئیچ خودروی خود باشید تا کسی نتواند سیگنال آن را پیدا کند تا بتواند به راحتی خودرو را به سرقت ببرد و شما را به دردسر اندازد. خودروهای کی لس به امنیت و ایمنی بالا و ضد سرقت بودن معروف هستند و شرکت خودرو سازی بنز با ساخت و تولید خودروهای مدرن و امروزی توانست توجه خیلی از افراد را به خود جلب کند. استقبال بی نظیری از خودروهای بنز از جانب مردم در تمامی کشورها شده است. به همین دلیل از هر شخصی که برای خرید خودروی بنز اقدام کرده است، در مورد این خودرو سوال کنید در ابتدا مدرن بودن و شیک بودن آن را بیان می‌کند و بعد از ایمنی خودرو و نیز ضد سرقت بودن آن تعریف می‌کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار