کد خبر: 1039270
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
تا هشتم اسفند شاهد تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در ۱۱ شهرستان خوزستان خواهیم بود و تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی از ۳۹ به ۵۲ شهرستان افزایش یافته است.
بر اساس جدیدترین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در مجموع اکنون ۱۱ شهر در استان خوزستان شامل آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، رامهرمز، دزفول، دشت آزادگان، شوشتر، کارون، هویزه و شادگان از نظر شیوع ویروس کرونا، قرمز هستند و۵۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهر زرد و ۱۶۸ شهر در وضعیت آبی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

ورزش در مناطق قرمز

بنابراین از امروز، شنبه ۲ اسفندماه سال ۱۳۹۹ تا پایان هفته جاری شاهد تعطیلی مشاغل دو، سه و چهار یعنی تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در ۱۱ شهرستان آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، رامهرمز، دزفول، دشت آزادگان، شوشتر، کارون، هویزه و شادگان که از نظر شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان قرمز خواهیم بود.

ورزش در مناطق نارنجی

در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ که حدود ۵۲ شهر یا شهرستان جزو این محدوده هستند، محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت در هفته جاری خواهند بود.

ورزش در مناطق زرد

همچنین طبق اعلام، حدود ۲۱۷ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند که سطح شغلی ۴ در آن ها محدود خواهد شد که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار