کد خبر: 1039246
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر اندیشیده شده و حضور پلیس کوچکترین مشکل و ناامنی در راستای تردد و تحویل کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان از زلزله وجود ندارد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از همان لحظات اولیه وقوع زلزله، پلیس با حضور گسترده و چشمگیر خود در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، به یاری حادثه دیدگان شتافت تا زلزله زدگان هیچ گونه دغدغه امنیتی نداشته باشند، تصریح کرد: همه باید متعهد و با جدیت هرچه تمام تلاش کنیم که در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم زلزله زده شهر سی سخت خدمت رسانی کنیم چرا که مردم، ولی نعمتان و سرمایه‌های انسانی این کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که با تلاش همه دستگاه‌های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی نظم خاصی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت برقرار شده تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و حضور پلیس کوچکترین مشکل و ناامنی در راستای تردد و تحویل کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان از زلزله بوجود نیامده است.

وی خاطرنشان کرد: بی شک استقرار نیرو‌های پلیس در مناطق زلزله زده به منظور امداد رسانی به زلزله زدگان و مهیا کردن شرایط اسکان و تامین امنیت آنان تا ثبات کافی در آن جا برقرار شود، ادامه خواهد داشت.

مصطفایی در پایان حضور موثر در جمع زلزله زدگان شهر سی سخت را از جمله مصادیق بارز پلیس خدمتگزار برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس استان در خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زلزله زدگان در شهر سی سخت نقشی انکارناپذیر دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار