کد خبر: 1039219
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:
سید محمدرضا موالی زاده با تجلیل از فعالیت های مبتکرانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان گفت: خوشبختانه چند مصوبه ارزشمند شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در نشست کشور مطرح شد و به عنوان تصمیمات ملی مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی ادراه کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان، «سید محمدرضا موالی زاده» در هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با بیان اینکه نشست گذشته شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس، نائب رئیس و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان برگزار شد، گفت: خوشبختانه چند مصوبه ارزشمند شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در نشست کشور مطرح شد و به عنوان تصمیمات ملی مورد تایید و تصویب قرار گرفت و به کل کشور ابلاغ شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه روحانیت همیشه همراه با مردم بوده است، اظهار داشت: روحانیت از گذشته تا کنون با شرایط سخت اقتصادی اما با عزت نفس زندگی کرده است و همیشه ایام در مشکلات در کنار مردم بوده و هست.

وی به حضور ارزشمند و جهادی روحانیت در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: لازم است امروز از جامعه روحانیت که مایه فخر جامعه اسلامی هستند تجلیل کنیم و رسانه ها نیز باید این خدمات را مورد توجه ویژه قرار دهند.

موالی زاده به اهمیت سلامت جسمانی، سلامت روانی، سلامت معنوی و سلامت اجتماعی اشاره کرد و تصریح کرد: معنویت درمانی یک موضوع بسیار مهم در جامعه است که از قرآن کریم، احادیت، سنت و سیره اهل بیت(علیهم السلام) می توان نکات بسیار ظریف روان شناسی را استخراج کرد و از آن بهره برد.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای شکوفایی هر چه بیشتر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان گفت: شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان یک شورای فعال، با نشاط، پرکار و مبتکر است که در چند ماه اخیر به خوبی خوش درخشیده است.

خاطر نشان می شود هشتاد و ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با حضور آیت الله «سید یوسف طباطبائی نژاد» نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه اصفهان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، «عباس رضایی» استاندار اصفهان و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان و سایر اعضا در استانداری اصفهان برگزار شد.

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار