کد خبر: 1039207
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان:
وبینار هماهنگی تشریح طرح به کارگیری مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در واحدهای دامداری صنعتی کوچک استان اصفهان با هدف ارتقاء وضعیت پیشگیری و مقابله با بیماری های دامی، نظارت بر امور فنی دامپزشکی در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل ازروابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ وبینار هماهنگی تشریح طرح به کارگیری مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در واحدهای دامداری صنعتی کوچک(دامداری های با مولد کمتر از 500 راس دام) با حضور معاون سلامت، مسئولین و کارشناسان ادارات ستادی مرتبط و مسئولین شبکه های دامپزشکی 24 گانه استان در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

دکتر محمد کشتکار معاون سلامت پیرامون کلیات طرح مذکور با هدف ارتقاء سطح ایمنی غذا در حوزه تولید فرآورده های خام دامی مطالبی را بیان و بر اجرای دستورالعمل های سازمانی تاکید نمود.

وی ارتقاء سطح ایمنی غذا در حوزه فرآورده های خام دامی از طریق نظارت بر وضعیت بیماری های دام، واکسیناسیون و همچنین صدور گواهی حمل دام و تائید تخلیه نهاده های دامی را از اهداف اجرای این طرح عنوان و اظهار داشت: در سالیان اخیر به کارگیری مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی در واحدهای تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی اهداف طرح واگذاری امور تصدی گری دولت به بخش خصوصی را جامعه عمل پوشانده است

در ادامه روش و مراحل اجرای طرح، نقاط مثبت با حضور مسئولین مربوطه برای حاضرین تشریح شد.

 این نشست مجازی با پرسش و پاسخ و ارائه پیشنهاد  و نظر کارشناسی به پایان رسید.

 

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر