کد خبر: 1039097
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
یک رسانه عبری زبان از تصویب قراردادی تسلیحاتی پرده برداشت که به زعم خود بزرگترین تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: یک رسانه عبری زبان در گزارشی افشا کرد رژیم صهیونیستی درمسیر بزرگترین معامله تسلیحاتی خود قرار دارد.

پایگاه عبری واللا شامگاه چهارشنبه در گزارشی نوشت: کمیته وزیران اسرائیل بزرگترین طرح مسلح کردن ارتش را با هزینه بیش از ۶ میلیارد دلار تصویب کرد، طرحی که شامل جدیدترین و پیشرفته‌ترین هواپیما‌های سراسر جهان است. این طرح تسلیحاتی که از سوی بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارائه شد، در جلسه دو روز پیش کابینه تصویب شد و بزرگترین طرح تسلیحاتی این رژیم محسوب می‌شود.

بنا به نوشته این رسانه صهیونیست، این معامله نظامی شامل تجهیز ارتش به اسکادران جدیدی از هواپیمای "F-۱۶" و خرید چهار هواپیمای سوخت رسان "پگاسوس" از نوع "KC ۴۶" برای مأموریت‌های دوربرد است. ژنرال آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر در چارچوب طرح خود موسوم به «طرح گیدئون» درخواست این هواپیما‌ها را مطرح کرده بود.

در گزارش پایگاه واللا سیستم دفاعی پیشرفته "گنبد آهنین" و همچنین نسل جدید سیستم دفاعی "هتس ۲" بخش دیگری از این معامله تسلیحاتی عنوان می‌شود. این رسانه عبری نسل جدید سیستم دفاعی "هتس ۲" را پیشرفته‌ترین موشک رهگیر می‌داند و تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آن را گام مهمی برای محافظت در برابر موشک‌های بالستیک ایران ارزیابی می‌کند. همچنین خرید اسکادران جدید هواپیمای "پیشرفته F-۱۵" و هلی کوپتر "V-۲۲" بخش دیگری از این طرح جدید تسلیحاتی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار