کد خبر: 1038946
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در بازدید از اجرای طرح بنیاد برکت در مناطق محروم اردبیل اظهار داشت:‌ در راستای توسعه و آبادانی مناطق محروم استان برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام یافته و به همین منظور طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بنیاد برکت 700 طرح اشتغال‌زایی برای دو هزار نفر به صورت مستقیم در استان اردبیل اجرا کرده است که در این زمینه تلاش برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم کشور یک اقدام اساسی و حائز اهمیت تلقی می‌شود که باید تمهیدات لازم در این زمینه انجام یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: یکی از فعالیت‌های اساسی در این زمینه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد و نیمه‌راکد است که این مسئله نیازمند شناسایی واحدهای راکد و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه است تا بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام‌های اساسی برداشته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: اقدامات بنیاد برکت در جهش تولید نقش شایانی ایفا کرده و از مهاجرت جوانان به شهرهای بزرگ جلوگیری می‌کند که این موضوع برای ما نشان دهنده تحقق اهداف مورد نظر در راستای حل مشکلات موجود است تا بتوانیم در کنار همدیگر برای محرومیت‌زدایی گام برداریم.

وی اظهار کرد: ارائه تسهیلات و ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم استان را با جدیت دنبال می‌کنیم و برای حل مشکلات موجود در این زمینه برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری و مشارکت همدیگر برای تحقق اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر