کد خبر: 1038922
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
بهره برداری ازپروژه های گازرسانی به منطقه صنعتی پرزان و آغاز عملیات اجرائی گازرسانی به شهرک شیخ بهایی شهرستان شهرضا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، طی مراسمی که باحضور معاون استاندار و مدیر عامل شرکت گاز، فرماندار شهرضا و نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان برگزار گردید امکان گازرسانی به بیش از 14 صنعت  در منطقه صنعتی پرزان  فراهم و کلنگ گازرسانی به شهرک شیخ بهایی نیز به زمین خورد.

سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه بهره مندی تمامی صنایع استان از نعمت گاز طبیعی از اهداف اصلی این شرکت است،گفت: برای گازرسانی به منطقه صنعتی پرزان بیش از 20 کیلومتر شبکه گذاری انجام و امکان استفاده متقاضیان صنعتی منطقه از نعمت گاز فراهم گردید .

مهندس علوی، با اشاره به میزان مصرف گاز در سطح استان که به طور متوسط سالانه حدود ۲۱میلیارد متر مکعب است، افزود: در حال حاضر تمامی شهرها و ۱۰۶۰ روستا معادل ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی، افزود: ۷۰ درصد مصارف گاز در استان اصفهان در واحدهای صنعتی_تولیدی ونیروگاهی، ۲۰ درصد در بخش خانگی، حدود ۵ درصد در بخش سی ان جی و بقیه در بخش های تجاری مصرف می شود.

همچنین در ادامه، معاون استاندار در مراسم کلنگ زنی شبکه گذاری شهرک صنعتی شیخ بهائی با تقدیر از تلاش های شرکت گاز، بررعایت الگوی مصرف گاز از سوی مشترکین خانگی و صنعتی تاکید کرد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار