کد خبر: 1038864
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
لایحه شهر دوستدار سالمند دیروز در صحن شورا مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. بر اساس آن اعضای شورا پیشنهاد تشکیل مهد‌های ترکیبی کودک و سالمند را دادند و محسن هاشمی هم گفت این موضوع حیثیت شورا را به باد می‌دهد و مردم به ما می‌خندند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: لایحه شهر دوستدار سالمند امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اعضای شورا پیشنهاداتی در این زمینه مطرح کردند.

ایجاد مهد‌های ترکیبی کودک و سالمند از جمله پیشنهاد شورای شهری‌ها در این زمینه بود و ناهید خداکرمی درباره آن گفت: این مسئله سبب ارتقای سطح کیفی زندگی سالمندان و پیشگیری از آلزایمر می‌شود و با کمک بهزیستی و سایر نهاد‌ها می‌توان این مهد‌ها را ایجاد و توسعه داد.

زهرا نژادبهرام در این زمینه گفت: این اقدام مشابه برنامه‌های سرای تجربه است که نتایج خوبی از آن گرفتیم، ولی البته در شرایط کرونا محدودیت‌هایی ایجاد شد.

الهام فخاری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با موافقت با این پیشنهاد گفت: این مسئله سبب ایجاد فرصت یادگیری متقابل می‌شود و مراکزی مشابه در دنیا راه‌اندازی شده‌است.

محسن هاشمی ضمن انتقاد از این پیشنهاد گفت: اگر مهد‌های ترکیبی تشکیل شود به ما می‌خندند. چرا هر چه به ذهن‌تان می‌رسد، پیشنهاد می‌دهید. ادامه این موضوع از توان من خارج است و این موضوع سبب ضربه به حیثیت شورا می‌شود.

حجت نظری در واکنش به صحبت‌های هاشمی گفت: شما با مخالفت‌هایتان موضوع را به حاشیه می‌برید، اعضای شورا نگفته‌اند که همه مهد‌ها ترکیبی شوند.

سرانجام پس از بحث و گفتگو در مورد مباحث مختلف لایحه شهر دوستدار سالمند این لایحه به کمیسیون مربوطه بازگشت خورد تا بررسی‌های بیشتر در آن انجام گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار