کد خبر: 1038827
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج :
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج خواستار اجرای طرح مناسب‌سازی مسیر عابر پیاده در بلوار مطهری شد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در نشست با شهردار منطقه هشت پیرامون بررسی مشکلات و طرح‌های ترافیکی این منطقه، اظهار کرد: با توجه به افزایش روزافزون خودروها در سطح شهر، شاهد رشد قابل‌توجه ترافیک در سطح معابر کرج هستیم که این معضل به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران شهری تبدیل‌شده است.

وی بابیان اینکه سه عنصر انسان، راه و وسیله نقلیه سبب ایجاد مسئله‌ای به نام ترافیک در معابر می‌شود، افزود: برای برون‌رفت از معضل ترافیک در کلان‌شهرها می‌توان با استفاده از عوامل مذکور نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج ایمن‌سازی معابر اصلی و فرعی شهر نقش مهمی در افزایش ضریب ایمنی آمدوشد خودروها و شهروندان ایفا می‌کند که درصدد تحقق صددرصدی این هدف مهم در معابر سطح شهر کرج هستیم.

احمدی‌نژاد همچنین بازسازی و نصب تجهیزات و تابلوهای ترافیکی در مناطق را ضروری عنوان کرد و گفت: ادارات ترافیک مناطق ده‌گانه باید با برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین‌شده نسبت به انجام اقدامات لازم در راستای اجرای طرح استقبال از بهار وارد عمل شوند.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح مناسب‌سازی بلوار مطهری، تصریح کرد: به‌واسطه اجرای طرح مناسب‌سازی در معابر پرتردد؛ شهروندان، سالخوردگان، معلولان جسمی، حرکتی و روشن‌دلان به‌راحتی و بدون کمک دیگران در شهرها تردد خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار