کد خبر: 1038793
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور ۲۹ بهمن ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان کشور (گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) در وزن ۱۰۵+ کیلوگرم ۲۹ بهمن ماه لغایت یکم اسفند ماه به میزبانی شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

هر استان می‌تواند یک تیم ۵ نفره به این رقابت‌ها اعزام کند. ثبت نام از ورزشکاران با ارائه تست PCR یا اسکن ریه ۲۴ ساعت قبل از مسابقه و معرفی نامه از هیات استان مربوطه روز چهارشنه ۲۹ بهمن ماه انجام می‌شود.

شایان ذکر است، در مرحله مقدماتی امتیاز هر آیتم به تعداد نفرات شرکت کننده بستگی دارد و بعد از انجام مرحله مقدماتی ۱۰ نفر به فینال راه پیدا می‌کنند. به نفرات برتر این مسابقات جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

ورزشکاران در مرحله مقدماتی در آیتم‌های حمل الوار، دوگانه حمل گونی با جسم و اجرای حرکت کنده، لیفت گاری، دوگانه کشیدن سورتمه و غلت لاستیک با یکدیگر رقابت خواهند کرد و پس از آن در مرحله فینال در آیتم‌های تعادلی رکوردی، گوی رکوردی، سه گانه دمبل- اکسل- کنده، حمل گاری فشاری روی دسته و پلکان قدرت به مصاف حریفان خود می‌روند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار