کد خبر: 1038787
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
دبیر همایش بین‌المللی شهید شیخ محمد خیابانی اعلام کرد: پیش همایش معلمان و دانش آموزان با عنوان «شیخ شهید محمد خیابانی، معلم تحول‌آفرین و هویت‌ساز» در تبریز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام الیاس ابراهیمی  اعلام کرد: این پیش همایش به عنوان آخرین پیش همایش و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و با حضور تعداد محدودی از معلمان و دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی روز پنچ شنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: تاکنون پنج پیش همایش برای برگزاری همایش بین المللی شیخ محمد خیابانی با مشارکت و استقبال، اصحاب فرهنگ و رسانه، دانشگاهیان، نهادهای علمی، فرهنگی و اجتماعی تبریز و آذربایجان شرقی برگزار شده است.  

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: کارگاه کتابت خوشنویسی، کارگاه نگارش رمان تاریخی، تور عکاسی و فراخوان شعر از دیگر برنامه های اجرا شده زیرپوشش همایش بین المللی یاد شده است.  

وی همچنین با اشاره به نحوه شرکت در پیش همایش معلمان و دانش آموزان با عنوان " شیخ شهید محمد خیابانی معلم تحول آفرین و هویت ساز "، افزود: علاقه مندان می‌توانند برای حضور وبیناری از طریق  شبکه شاد به نشانی azarbijansharghistudents@ و سایت ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی به آدرس https://shahidkhiyabani/live  اقدام کنند.  

حجت الاسلام ابراهیمی هدف از برگزاری  پیش همایش معلمان و دانش آموزان را تبیین شخصیت  شیخ شهید محمد خیابانی  به عنوان معلم تحول آفرین و هویت ساز در میان قشر فرهیخته معلمان و دانش آموزان اعلام کرد و گفت : شیخ شهید محمد خیابانی به عنوان یک معلم روحانی نقش بی بدیلی در ایجاد تحولات آموزشی عصر خود داشت.

وی یادآور شد: همایش بین المللی شیخ شهید محمد خیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی آن معلم مجاهد در چهار محور شرح احوال و زندگی شیخ محمد خیابانی، بعد سیاسی و مبارزاتی، مبانی فکری و شعائر دینی در قیام شیخ، بعد فرهنگی و اجتماعی شخصیت وی، اواخر سال‌جاری و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت آن مبارز استکبار ستیز در شهرهای تبریز، شبستر و تهران  برگزار می شود.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر