کد خبر: 1038754
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی به انتصاب استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان استاندارد
انتصاب غلامرضا شریعتی، استاندار سابق خوزستان، به‌عنوان ریاست سازمان استاندارد آن هم با حکمی چهار ساله موجب اعتراض بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. کاربران این انتصاب را آن هم در حالی که از عملکرد شریعتی در استان خوزستان نارضایتی‌های مردمی بسیاری وجود دارد، به نوعی بی‌توجهی به خواست مردم و خلاف رویه شایسته‌سالاری دانستند.
جوان آنلاین: انتصاب غلامرضا شریعتی، استاندار سابق خوزستان، به‌عنوان ریاست سازمان استاندارد آن هم با حکمی چهار ساله موجب اعتراض بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. کاربران این انتصاب را آن هم در حالی که از عملکرد شریعتی در استان خوزستان نارضایتی‌های مردمی بسیاری وجود دارد، به نوعی بی‌توجهی به خواست مردم و خلاف رویه شایسته‌سالاری دانستند. کاربران تأکید داشتند که پیش از حضور شریعتی در مقام ریاست سازمان استاندارد او باید پاسخگوی عملکرد خود در استان خوزستان به‌ویژه در قضیه سیل باشد. برخی کاربران نیز در این خصوص معترض شخص رئیس‌جمهور شدند و این کار او را آن هم با حکمی چهارساله تحمیلی به دولت آینده دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.
 
سید‌نظام‌الدین موسوی، نماینده تهران:

اوج خشم از استاندار خوزستان را در جمع کارگران هفت_تپه دیده بودم. امروز هزاران نفر برای رفتن او پیام خوشحالی نوشتند و یک نفر را ندیدم که ابراز ناراحتی کند. البته دروغ نگفته باشم یک نفر از او راضی است. آقای روحانی که وی را به ریاست سازمان استاندارد گماشت؛ و چقدر به هم شبیه‌اند.

مالک شریعتی، نماینده تهران:

‏ارتقای مدیران نالایق مورد اعتراض مردم و تحمیل آن‌ها به دولت آینده، به ‎استاندارد ملی ایران اضافه شد و ریل‌گذاری استاندارد برای دولت آینده.

محسن پورپیر:

غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان برای چهار سال به‌عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب شد. بعد از به شکوفایی رسیدن استان خوزستان و برطرف شدن تمام مشکلاتش به دست باکفایت آقای شریعتی اکنون نوبت به ادای تکلیف ایشان در سطح ملی فرا رسیده، تسلیت خدمت همه ملت شریف ایران.

محمد کرمانی:

انتصاب شریعتی به‌عنوان رئیس استاندارد و پیش‌تر از آن استخدام برخی از نمایندگان خوش خدمت به دولت در ادارات، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی نشان می‌دهد در این دولت اساساً مسئله شایسته‌سالاری شوخی‌ای بیش نیست و همه چیز حول رفاقت و خدمت می‌چرخد. دولت جوان حزب‌اللهی از بی‌ادبان، ادب آموزد.

کاربری با نام «اسکیزوئد»:

تا وقتی مسئول در برابر قانون پاسخگو نیست، امثال شریعتی در پست‌های مدیریتی مختلف جا عوض می‌کنند! دوای این زخم «بازخواست شریعتی‌ها» برای مسئولیت و جایگاهی است که در اختیار می‌گیرند. وگرنه تا ابد این چرخه معیوب ادامه دارد...

مجتبی ابراهیمی:

‏استاندارد دولتی که شریعتی میشه رئیس سازمان استانداردش معلومه چیه: هر که در این معرکه نالایق است/ پست و مقام بیشترش می‌دهند.

سارا هوشمندی:

‏استاندارد، غیراستاندارد شد!

محمد‌حسین پیریائی:

‏انتصاب شریعتی به سمت استاندارد خیلی هم بد نشده، بالاخره مردم به صورت فول اچ دی میبینن با کیا طرفن و چطور باید انتخاب کنن... بگذریم که یک استان و یک سازمان مهم ملی برای دستیابی به چنین ادراکی هزینه شده...

کانال تلگرامی «بیسیم‌چی مدیا»:

سابقه مدیریتی شریعتی تو خوزستان جوریه که تو دوران ریاستش تو سازمان استاندارد اگر کالایی با علامت استاندارد دیدید باید فرار کنید. تا اطلاع ثانوی از مصرف مواد‌غذایی با علامت استاندارد خودداری فرمایید.

محمد پاداش:

‏رئیس جمهور رسماً بنای لجبازی با مردم را گذاشته است! مردم منتظر بازخواست استاندار خوزستان بودند، او توسط رئیس‌جمهور، رئیس سازمان استاندارد شد!

سید‌علی موسوی:

‏غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با آن کارنامه درخشان در بی‌کفایتی و ناکارآمدی حالا رئیس سازمان ملی استاندارد ایران شده. اصل پایستگی منصب در دولت تدبیر و امید بعد از شریعتمداری و ربیعی حالا به شریعتی رسید.

محمد‌جواد مهرشاد:

در تاریخ بنویسید کسی که استاندارد‌های یک استاندار را نداشت، رئیس سازمان استاندارد کل کشور شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
سلام قوانین انتخابات مشکل دارند که هربی صلاحیتی می تواند خود را کاندید کندوباکمی آگاهی مردم ازوی انتخاب شودوسکاندارقوه مجریه شودوکشور را به مدت چند سال به چالش بکشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار