کد خبر: 1038692
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
وزیر صمت اعلام کرد:
وزیر صمت گفت: با تحویل مرتب نهاده‌ها به وزارت جهاد و مداخله در بازار، تا چند روز آینده قیمت مرغ به حالت تعادل باز می‌گردد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: علیرضا رزم حسینی در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلس، اظهار داشت: وزارت صمت به صورت مرتب نهاده‌ها را از بندرعباس تحویل وزارت جهاد کشاورزی می‌دهد و وزارت جهاد نیز اطلاعات را در سامانه بازارگاه، بارگذاری می‌کند.

وزیر صمت افزود: توزیع از سوی وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود و با توجه به این گزارشات، روز گذشته نماینده وزارت جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که ظرف چند روز آینده نسبت به عرضه مرغ دربازار مداخله خواهد کرد و قیمت مجدد به حالت تعادل بر می‌گردد.

رزم حسینی همچنین در مورد خودرو، اظهار داشت: شورای رقابت، قیمت گذاری خودرو را بر عهده گرفته و هر سه ماه یک بار بر اساس میزان تورم کشوری قیمت‌ها را اعلام می‌کند؛ همچنین قیمت خودروهای خارجی هم دچار رکود شده است.

وزیر صمت افزود: سیاست ما افزایش تولید خودروی داخلی است که در این زمینه موفق هم بوده ایم و همچنین تولید قطعات داخلی نیز روند رو به رشد و افزایشی داشته است.

وی با اشاره به نقش رایزنان بازرگانی در ارتباط اقتصادی کشور با سایر کشورهای جهان، گفت: تا پایان سال ۱۰ رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در تعدادی از کشورها مستقر و فعال خواهند شد.

رزم حسینی در خصوص آخرین وضعیت تولید روغن خوراکی در کشور نیز، تصریح کرد: ذخایر راهبردی ما برای روغن خوراکی بسیار خوب است و هیچ مشکلی از نظر تأمین این کالا نداریم. نیازی نیست مردم به فروشگاه‌ها مراجعه کنند چرا که توزیع روغن نسبت به ماه گذشته افزایش بیشتری نیز داشته است.

وزیر صمت تاکید کرد: برای تأمین کالاهای اساسی و روغن در ایام عید نیز اقدام کرده ایم و هیچ مشکلی در این زمینه در کشور وجود ندارد.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
روشن و مشخص هست که باند مفسدان اقتصادی و سیاسی این بازی گرانی و کم یاب شدن ناگهانی را برای بدست آوردن منفعت اقتصادی و خرابکاری سیاسی در پیش می گیرد. مبارزه اطلاعاتی قوی و ریشه کنانه لازم دارد. هدف دلسردی مردم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
همین که اینها میگند قیمت پایین میاد نشون یک مصیبت عظمای دیگست
بدبخت ملت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار