کد خبر: 1038687
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
فرماندار کرج خبرداد
فرماندار کرج با اشاره به آغاز فرایند انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۱۲ اسفند ماه، گفت: پیش بینی می‌شود حداقل ۶۰۰ داوطلب از مرکز کرج و ۴۰۰ داوطلب نیز از شهرهای اقماری برای ثبت نام قطعی خود به فرمانداری کرج مراجعه داشته باشند.

غفور قاسم پور در پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات با بیان اینکه ۱۲ اسفندماه با صدور فرمان وزیر کشور به طور رسمی فرایند انتخابات در کشور آغاز می‌شود، گفت: ثبت نام قطعی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر ۲۰ اسفند و شوراهای روستایی نیز ۱۶ فروردین خواهد بود.

وی گفت: علاوه بر اینکه داوطلبان باید از طریق اپلیکیشن موبایل ثبت نام خود را انجام دهند در نهایت با مراجعه به فرمانداری و چک شدن نهایی مدارک و مشخصات برگه ثبت نام قطعی خود را دریافت خواهند کرد، از این رو برای هر داوطلب پرونده تشکیل می‌شود.

قاسم پور در ادامه از تجهیز سایت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی کرج و شهرهای اقماری خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود حداقل ۶۰۰ داوطلب از مرکز کرج و ۴۰۰ داوطلب نیز از شهرهای اقماری برای ثبت نام قطعی خود به فرمانداری کرج مراجعه داشته باشند که این امر ضرورت پیش بینی تمامی تمهیدات از جمله تکمیل تجهیزات و زیرساخت های فناوری اطلاعات را می‌طلبد.

وی افزود: مانور آزمایشی ویژه کاربران فناوری اطلاعات در سایت ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرج به منظور ارزیابی میزان آمادگی آنها برگزار خواهد شد تا احیانا نواقص موجود احصاء شود.

فرماندار کرج همچنین از اختصاص جایگاه ویژه رسانه‌ها در ایام مراجعه داوطلبان به فرمانداری کرج خبر داد و گفت: به دلیل شرایط کرونایی این جایگاه در فضای باز پیش بینی خواهد شد.

قاسم پور در ادامه از روسای کمیته‌ها خواست تا کتاب قانون انتخابات را با آخرین اصلاحات آن مرور کنند.

فرماندار کرج گفت: نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی، کاربران باید آموزش های لازم را از پیش دیده باشند.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی مراحل برگزاری انتخابات امری ضروری است و در تبلیغات محیطی نیز باید به آن توجه شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار