کد خبر: 1038644
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان:
حمیدرضا شهبازی در خصوص پروژه های آماده بهره برداری منطقه 10 اظهار کرد: در 18 ماه گذشته چهارمین دوره آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در منطقه 10 برگزار و تعداد زیادی از پروژه های عمرانی، فرهنگی و شهرسازی در منطقه آماده شده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه رویکرد منطقه 10 مبتنی بر مشارکت فعال و مسئولانه شهروندان است، گفت: بر همین اساس فرآیندی را در منطقه طراحی و کانال های ارتباط با شهروندان را تقویت کردیم.

وی تصریح کرد: افزایش سرمایه اجتماعی شعاری که پیرو سیاست های کلان شورای اسلامی شهر اصفهان بود را در منطقه 10 محقق کردیم. همچنین تقویت حس همگرایی و هم افزایی بین شهروندان یک نقطه عطف در مدیریت شهری است و هرچند توجه به پروژه های عمرانی مطلوب است اما نگاه به عملکردهای فرهنگی – اجتماعی یک ضرورت است که در این دوره این اتفاق در مجموعه ما رخ داده است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مرمت و بازگشایی مجدد تالار هنر، امروز با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد تومان از جمله پروژه هایی است که در اختیار شهروندان قرار می گیرد، اظهار کرد: بازسازی سالن اصلی، تعویض صندلی های سالن، تعویض کفپوش، سن، بلک باکس، اتاق گریم، رختکن، ساخت آسانسور و سرویس اداری انجام شده است.

شهبازی افزود: همچنین تاسیسات تالار برای اجرای هنرمندان از بین رفته بود که از شرایط کرونا استفاده و تالار تعطیل و رفع عیب شد؛ اکنون دو دهه از عمر تالار هنر می گذرد و از امروز به صورت تازه نفس به هنرمندان شهر خدمت می کند.  

وی بیان کرد: افزایش تعداد پلاتوها از ۲ عدد به ۴ عدد و بازسازی آنها به صورتی که یکی از آنها امکان برگزاری اجرای نمایش دارد، توسعه کارگاه عروسک سازی، ایجاد آرشیو عروسکی، توسعه آرشیو لباس و تجهیزات، توسعه و بهسازی سالن اجتماعات، تجهیز و توسعه سالن کوچک، افزایش تجهیزات تخصصی نورپردازی برای اجرای تئاتر و تاسیس اتاق فرمان اختصاصی سالن کوچک بخشی از اقدامات در جهت بازسازی تالار بوده است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان افزود: ایجاد مهمانسرا و فضاهای خدماتی آن، بهسازی و توسعه اتاق‌های گریم تخصصی، دکوراسیون داخلی فضاهای لابی، مناسب سازی فضا برای حضور افراد دارای معلولیت، تجهیز و بهسازی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، ارتقای سیستم صوتی سالن اصلی و سالن کوچک به طور مجزا، تجهیز کل فضاها به دوربین مداربسته، خرید و نصب دوربین های شاهد جهت ضبط اجراها با کیفیت و تاسیس فضای پشت صحنه سالن کوچک از جمله تغییراتی است که در تالار هنر اعمال شده است. 

وی با اشاره به پروژه مشارکتی، تجاری – اداری میثم با اعتبار 200 میلیارد ریال تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های منطقه 10 و رویکردی که در مدیریت شهری مبتنی بر استفاده از بخش خصوصی در راستای توسعه پایدار شهری است مجموعه های خوبی در حوزه مشارکتی ساخته شده و در حال حاضر بیش از 600 میلیارد تومان پروژه مشارکتی با سرمایه گذاران داریم.

*پروژه های عمرانی منطقه 10 امسال 103 درصد افزایش یافت

شهبازی افزود: در آینده نزدیک فرهنگسرای استاد شریعت در محله حصه به همراه پروژه های عمرانی – خدماتی منطقه بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه منطقه 10 در طول سال 99 بیش از 52  قرارداد عمرانی داشت که 15 قرارداد در حوزه معاونت عمران و 37 قرارداد منطقه ای بود، گفت: هم اکنون همه قراردادها اتمام یافته و یا در مرحله پایانی است و تا پایان سال به مردم تحویل می شود.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: همچنین در سال گذشته 83 درصد رشد پروژه های عمرانی از لحاظ تعداد و ریالی داشتیم که این میزان در سال 99 به 103 درصد افزایش یافت و شاخص منطقه بسیار خوب است.

وی اضافه کرد: درآمدی که برای سال 99 در منطقه در نظر گرفته شده بود 138 میلیارد تومان بود اما در اصلاح بودجه به 200 میلیارد افزایش دادیم و در اصلاحیه آخر اسفند به 250 میلیارد تومان می رسد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر