کد خبر: 1038642
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر:
سرهنگ"غلامرضا براتي " از شناسايي و دستگيري کلاهبردار اينترنتي با 30 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در گفت و گویی گفت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در فضاي مجازي او را فريب داده و مبلغ 30 ميليون ريال از او كلاهبرداري كرده رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.

وي اظهار داشت: شاكي مدعي بود در يكي از سايت هاي تبليغاتي با يك آگهي در زمينه فروش ريل آسانسور مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار مي كند كه از او مبلغ 30 ميليون ريال تقاضا مي كند.

سرهنگ براتي ادامه داد:فردشاكي نيز فريب خورده و مبلغ درخواستي را بدون دريافت هيچ گونه مدرك و نشاني به حساب آن فرد شياد واريز مي كند.

اين مقام انتظامي بيان داشت : ماموران پليس فتا با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي متهم را شناسايي كردند. فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان به مردم توصيه كرد: قبل از خريد اينترنتي و واريز وجه به حساب فروشنده بايد اطلاعات كافي از سايت مورد نظر،شخص فروشنده و جنس خريداري شده بدست آورند و تا زماني كه آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمينان حاصل نكرده اند از پرداخت وجه خودداري کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر