کد خبر: 1038638
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: مراحل ثبتی 80 درصد از موقوفات شهرستان نجف آباد انجام شده است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی با بیان اینکه در شهرستان نجف آباد از قبل از انقلاب تاکنون 256 سند برای موقوفات صادر شده است، اظهار داشت: این تعداد سند شامل 339 رقبه است.

وی با بیان اینکه 60 مورد از اسناد صادر شده برای موقوفات نجف آباد متعلق به سال جاری است، ادامه داد: تا پایان سال این عدد به 100 سند خواهد رسید چرا که مراحل ثبتی این موقوفات از جمله نقشه برداری و درج آگهی انجام شده است.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد با بیان اینکه تاکنون نقشه‌ برداری و تعیین حدود 80 درصد از موقوفات شهرستان نجف آباد انجام شده است، ادامه داد: مراحل ثبتی این موقوفات در حال انجام است و اداره شهرستان نجف آباد و بخش مهردشت همکاری ویژه‌ای در این زمینه داشته اند.

وی با بیان اینکه چهار امامزاده در شهرستان نجف آباد وجود دارد که برای سه امامزاده تاکنون و در سال جاری سند دریافت شده است، ابراز داشت: امامزاده ساره مریم جوزدان با 49 هزار متر مربع زمین، امامزاده سید محمد شمس الدین علویجه 29 هزار متر مربع و امامزاده عبدالله روستای اشن اسناد مالکیتی دریافت کرده‌اند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه در حال حاضر تنها امامزاده تقی ابن محسن ابن موسی ابن جعفر شهر دهق هنوز سند ندارد، ادامه داد: سند این امامزاده نیز به زودی صادر می شود.

وی با بیان اینکه 563 موقوفه در شهرستان نجف آباد وجود دارد، افزوود: 50 درصد از این موقوفات سند دارد و مراحل ثبتی80 درصد موقوفات فاقد سند انجام شده است و تنها برای 20 درصد موقوفات هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار