کد خبر: 1038581
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
پرسپولیس چهارمین پیروزی متوالی خود با حداقل گل را مقابل پیکان کسب کرد و حالا بیش از پیش به تحقق قهرمانی نیم‌فصل نزدیک شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در آخرین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی پذیرای پیکان بود. تقابل شاگردان گل‌محمدی و تارتار با تک گل پرسپولیس تمام شد تا با چهارمین پیروزی متوالی یک بر صفر، امید‌های قرمزپوشان برای کسب قهرمانی نیم‌فصل بیش از پیش شود.

احمد نوراللهی در دقیقه ۵۵ گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه پیکان کرد.

با این نتیجه پرسپولیس ۲۷ امتیازی شد و بالاتر از استقلال (۲۶ امتیاز) به رده دوم جدول صعود کرد و حالا با یک بازی کمتر فقط سپاهان ۲۸ امتیازی را پیش روی خود می‌بیند. پرسپولیس در صورت شکست دادن گل‌گهر یا تساوی برابر این تیم در بازی عقب افتاده از هفته دهم لیگ برتر می‌تواند قهرمانی نیم‌فصل را به دست آورد.

پیکان هم با استمرار ناکامی‌های خود در هفته‌های اخیر، نیم‌فصل نخست را با ۱۸ امتیاز در رتبه دهم جدول به پایان رساند.

نیمه اول

در دقیقه نهم بازی موقعیت بسیار خطرناکی رو غفلت محمد دریس خلق شد. ارسال سعید آقایی به روی دروازه گوشه محوطه شش قدم پیکان فرود آمد، اما ضربه وحید امیری از فاصله اندک با برخورد به دریس راهی به دروازه پیدا نکرد و به کرنر رفت. ضربه کرنر بعد از دفع شدن توسط پیکانی‌ها، با شوت دیگری از سوی سرلک همراه بود که باز هم دریس این توپ را دفع کرد و خطر از روی دروازه شاگردان تارتار دور شد.

پرتاب‌های اوت نادر محمدی بالاخره در دقیقه ۳۰ خطرناک شد. ارسال او از میانه‌های زمین پرسپولیس به روی دروازه حامد لک با ضربه سر آرش قادری همراه بود که به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ نفوذ امید عالیشاه به داخل محوطه جریمه پیکان به موقعیت خطرناکی تبدیل شد، اما ضربه او از زاویه بسته توسط محمد دریس دفع شد تا خطر از دروازه پیکان دور شود.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰ ضربه سر کمال کامیابی‌نیا از گوشه محوطه شش قدم، به دیرک عمودی دروازه پیکان برخورد کرد و وارد دروازه نشد تا شانس با پیکان همراه باشد.

گل برای پرسپولیس: نفوذ بسیار خوب امید عالیشاه به داخل محوطه جریمه از طریق یک و دو با هم‌تیمی خود و در ادامه پاس در عمق او به مقابل تیر نزدیک‌تر دروازه پیکان با ضربه احمد نوراللهی وارد دروازه حریف شد و شاگردان گل‌محمدی به گل نخست دست یافتند.

در دقیقه ۶۹، ارسال اوت نادر محمدی به روی دروازه پرسپولیس توسط بازیکنان پرسپولیس دفع شد، اما شوت والی مجید عیدی با سرعت و قدرت زیاد به دیرک افقی دروازه حامد لک برخورد کرد، اما با اختلاف چند سانتی متر جلوی دروازه فرود آمد تا دروازه شاگردان گل‌محمدی بسته بماند.

در آخرین دقیقه بازی پیکان صاحب بهترین فرصت خود برای گلزنی شد، اما در حالی که حامد لک هم از دروازه بیرون بود، جلال حسینی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع گلزنی پیکان شد.

آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر در نهایت با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد تا شاگردان گل‌محمدی با چهارمین پیروزی متوالی خود در یک قدمی قهرمانی نیم‌فصل قرار بگیرند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک (کارت زرد)، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، وحید امیری و امید عالیشاه.

ترکیب پیکان: محمد دریس، امیرحسین رنگرز، میلاد شیخی، آرش قادری، نادرمحمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی، فرزاد حاتمی و مجید عیدی، اسماعیل بابایی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار