کد خبر: 1038451
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی لرستان خبر داد؛
گودرزی، گفت: از اول اسفندماه ارائه خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در زمان مراجعه به پزشک با ارائه کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه درمان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، منوچهر گودرزی، امروز(25بهمن)  با اعلام این خبر اظهارداشت: از اول اسفند ماه مراجعه به پزشک و مراکز درمانی، ارائه دفترچه درمانی از سوی بیمار الزامی نیست.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی لرستان افزود: از اول اسفندماه سال جاری ارائه خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در زمان مراجعه به پزشک و مؤسسات تشخیصی، درمانی با ارائه کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه درمان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ارائه جلد دفترچه درمانی برای برخورداری از خدمات تشخیصی و درمانی توسط اتباع خارجی ضروری است، عنوان داشت: بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی باید قبل از مراجعه به مراکز درمانی نسبت به استعلام استحقاق درمان از طریق یکی از روش های الکترونیکی اقدام و از پوشش بیمه درمان خود مطمعن شوند.

گودرزی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی به نوزادان فاقد کدملی تا زمان صدور شناسنامه و اختصاص کدملی به نوزاد از طریق کد ملی مادر حداکثر تا یک ماه پس از تولد انجام می شود.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی لرستان یادآور شد: بیمه شدگان سازمان برای استعلام آنی استحقاق درمانی خود می توانند از طریق مراجعه به سایت es.tamin.ir  و یا با شماره گیری *۴*۱۴۲۰# و *۱۶۶۶# از پوشش بیمه ای خود اطمینان حاصل کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار