کد خبر: 1038371
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:
مسابقات در تمام گروه های خاص و پیوند اعضا با مشارکت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و هیات بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد .

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب گفت: مسابقات با حضور ورزشکاران در  چهار رشته دارت،  شطرنج، پتانک و تنیس روی میز ویژه آقایان و بانوان به صورت آنلاین برگزار شد.

حبیب اله ناظریان  خطاب به ورزشکاران برتر این دوره از مسابقات اظهار داشت: شما بیمار خاص نیستید بلکه الگوی تمام انسان ها و افراد خاص با ویژگی منحصر بفرد و خاص هستید .

وی افزود: بدون شک همکاری معاونت ورزشی تفریحی شهرداری اصفهان با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیات بیماران خاص و پیوند اعضا، تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های آنها داشته و سلامت جسم و روح این عزیزان را تقویت خواهد کرد.

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز  ضمن تشکر از معاونت ورزشی تفریحی و هیات بیماران خاص و پیوند اعضا در خصوص برگزاری مسابقات دهه فجر و تجلیل از ورزشکاران برتر تصریح کرد: با همکاری معاونت ورزشی تفریحی در بخش بیماران خاص توجه بیشتری خواهیم داشت .

گفتنی است؛ سعید محمودی، ایمان فرحناک و  محمد صادق قاسمی نفرات اول تا سوم مسابقه شطرنج آقایان و عفت رضایی، زهرا رخبر و شادی ایمانی نفرات اول تا سوم شطرنج بانوان شدند.

عزیز عباسیان، امین مرادی، عابد جودکی در بخش پتانک آقایان و صدیقه جمشیدی، شادی ایمانی و نسرین اهتمام در بخش پتانک بانوان موفق به دریافت کسب رتبه اول تا سوم گردیدند.

در بخش دارت آقایان و بانوان به ترتیب مجتبی سورانی، مهدی حسن حسینی و امیر حسین مولایی و علیرضا حمید مقدم، مائده حیدری،  کیمیا جوانبخت و شهره سعادت و محبوبه مرتضوی نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

عزیز عباسیان، بابک فتاحی، سعید غفوری و آیدا هلاکویی، محدثه قزوینی زاده و اکرم حسینی رتبه های اول تا سوم مسابقه تنیس روی میز آقایان و بانوان را به دست آوردند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر