کد خبر: 1038317
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حواشی عده‌ای معدود در راهپیمایی موتوری ۲۲ بهمن یکی از شهر‌ها
در مراسم استان اصفهان گروهی از موتورسواران با هتک حرمت به رئیس‌جمهور شعار‌های توهین‌آمیزی سر دادند. عمده کاربران انقلابی شبکه‌های اجتماعی ضمن واکنش به این فیلم‌ها آن را محکوم کردند. آن‌ها با استناد به فرمایشات رهبر‌معظم انقلاب مبنی بر لزوم رعایت اخلاق و ادب اسلامی تأکید کردند که این نوع برخورد‌ها اشتباه و به ضرر کشور است.

جوان آنلاین: راهپیمایی باشکوه و متفاوت موتوری ۲۲ بهمن در کنار صحنه‌ها و تصاویر ماندگاری که داشت با حواشی‌ای نیز همراه بود. در مراسم استان اصفهان گروهی از موتورسواران با هتک حرمت به رئیس‌جمهور شعار‌های توهین‌آمیزی سر دادند. عمده کاربران انقلابی شبکه‌های اجتماعی ضمن واکنش به این فیلم‌ها آن را محکوم کردند. آن‌ها با استناد به فرمایشات رهبر‌معظم انقلاب مبنی بر لزوم رعایت اخلاق و ادب اسلامی تأکید کردند که این نوع برخورد‌ها اشتباه و به ضرر کشور است. کاربران همچنین از زاویه‌ای دیگر نیز توهین به رئیس‌جمهور فعلی را غیرعاقلانه خواندند. آن‌ها این کار را موجب ایجاد فضایی مظلوم‌نمایی تعبیر کردند که موجب می‌شود منفذی برای فرار رئیس‌جمهور از پاسخگویی به عملکرد خود باز شود. در ادامه بخشی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.

 
سید‌امیر سیاح:

اعتراض نیرو‌های انقلابی به شعار علیه آقای روحانی، جدی و ناشی از اخلاق اسلامی است. کاش وقتی خود رئیس‌جمهور به منتقدان دولت مکرراً توهین می‌کردند هم، مدعیان اصلاحات به ایشان تذکر می‌دادند، نه اینکه برای توهین‌ها کف بزنند و ایشان را به توهین بیشتر، تشویق کنند.

عبدالله گنجی:

‏زشت همیشه زشت است و نباید توجیه کرد. چه شعار‌های نامربوط در روز ملی ٢٢بهمن و حاشیه را برتر از متن کردن. چه طلب مرگ برای خبرنگار مریض کرونایی در بستر. بدا به حال ما.

پیمان مولاوردی:

توهین به مقامات کشور در هر سطحی و از طرف هر کسی قابل‌پذیرش نیست. هنوز یک هفته از تأکید رهبر انقلاب بر حفظ ادب اسلامی نگذشته. اون افرادی که امروز در جشن انقلاب به رئیس‌جمهور توهین کرده‌اند، بدانند این اقدامشان هیچ نسبتی با اخلاق و شرع و مشی رهبری و انقلاب ندارد.

محمد سعید احدیان:

توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور دو خطای بزرگ مرتکب می‌شوند، اول خلاف مبانی دینی و مخصوصاً نظر صریح رهبر‌انقلاب عمل خلاف شرع انجام می‌دهند و دوم این فرصت را می‌دهند که مسئولانی که باید پاسخگو باشند، مظلوم شوند
.
محمد پاداش:

ادب و شرافت حکم می‌کند از کار زشت بچه‌های اصفهانی و شعار مرگ بر روحانی، آن هم در حاشیه یک مراسم ملی اعلام برائت کنیم. روحانی، هر چه که باشد، رئیس‌جمهور قانونی کشور است. این تیپ شعار‌ها بستر مظلوم‌نمایی را برای روحانی فراهم می‌کند، آیا فایده دیگری دارد؟!

محمد کرمانی:

رهبرانقلاب (۱۳۹۱) با تلخیص: بنده با کار‌هایی که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد، مخالفم. کسانی که این کار‌ها را می‌کنند اگر واقعاً حزب‌اللهی و مؤمن هستند، خب نکنند! می‌بینید که تشخیص ما این است که به ضرر کشور است. با احساسات‌شان راه بیفتند علیه این و آن شعار بدهند. این شعار‌ها کاری را از پیش نمی‌برد.

جلیل محبی:

توهین به رئیس‌جمهور قانونی کشور هم حرام و هم جرم است. کسانی که از این کار حمایت کرده و می‌کنند، نیز در جرم آن‌ها شریکند.

سید‌محمد صادق موسوی:

شعار علیه نفر دوم مملکت، توهین نیست؟ پس چیست؟ حرف دل مردم مادامی که توهین نباشد، درست است، اگر توهین شد، هم خلاف قانون، هم خلاف عقل، هم خلاف شرع. همین چند روز پیش رهبری در مزمت این مورد مطالبی بیان فرمودن اگر انقلابی هستیم، شاخص، امثال حاج قاسم آیا ایشان بود چنین رفتاری می‌کرد؟ من می‌گویم خیر.

امیر صالحی:

نه تخریب رئیس مجلس و نه توهین به رئیس‌جمهور؛ هیچ کدام نه اخلاقی است، نه با آموزه‌های امامان ما و نه با ارزش‌های ایرانی مطابقت دارد. به خاطر انتخابات تمام ارزش‌ها را سلاخی نکنید! ضمناً، این راهی که می‌روید به جز آشوب ارمغانی برای ایران ندارد! خود دانید.

مهدی فضائلی:

توهین، خصوصاً به رئیس‌جمهور نه با عقل سازگار است، نه با اخلاق و نه با حدود شرع؛ بنابراین توهین‌کنندگان یک تجدید‌نظر اساسی در خودشان داشته باشند.

هادی محمدی:

با وجود تذکر‌های مکرر رهبرانقلاب جمعی از افراد در مراسم ۲۲ بهمن اصفهان شعار‌هایی علیه رئیس‌جمهور دادند که باعث سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه و به حاشیه بردن حضور پرشور مردم این شهر در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
بنده زنگ زدم دفتر این آقا و همین حادثه را پیشگویی کردم که این صدا را خواهید شنید و حالا شنیده است و بعدا شما بدانید که بیشتر خواهند شنید و اصلا موضوع ادب نیست بلکه ظلم است که این دولت در حق مرد م روا داشته است و صدای بعضی ها در آمده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار