کد خبر: 1038244
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
هادی نباتی نژاد ؛
نباتی نژاد دانش آموخته کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است و پیشینه مدیریت ۳ ساله روابط عمومی شهرداری اصفهان، مدیریت روابط عمومی بسیج سازمان مرکزی صداوسیما، مسئولیت کارگروه فضای مجازی روابط عمومی کلان شهرها، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت خبرگزاری ایمنا از جمله سوابق اجرایی او به شمار می رود. انتخاب نباتی نژاد به عنوان مدیر برتر روابط عمومی های کشور در سال 95 و کسب چندین رتبه برتر در جشنواره های مختلف روابط عمومی های کشور نشان از آشنایی و اشراف لازم او از حوزه فرهنگ و رسانه دارد و می توان وی را در زمره مدیران جوان خلاق و تحول گرا در حوزه خطیر روابط عمومی و ارتباطات در نظر گرفت .

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،گروه فولاد مبارکه در حال حاضر یکی از بزرگترین بنگاههای اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می رود که به تنهایی تولید ۵۰درصد از فولاد کشور را محقق و تاثیر بسزایی در ارزآوری و تاب آوری اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی داشته است.

نباتی نژاد دانش آموخته  کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است و پیشینه مدیریت ۳ ساله روابط عمومی شهرداری اصفهان، مدیریت روابط عمومی بسیج سازمان مرکزی صداوسیما، مسئولیت کارگروه فضای مجازی روابط عمومی کلان شهرها، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت خبرگزاری ایمنا از جمله سوابق اجرایی او به شمار می رود. انتخاب نباتی نژاد به عنوان مدیر برتر روابط عمومی های کشور  در سال 95 و کسب چندین رتبه برتر در  جشنواره های مختلف روابط عمومی های کشور نشان از آشنایی و اشراف لازم او  از حوزه فرهنگ و رسانه دارد و می توان وی را در زمره مدیران جوان خلاق و تحول گرا در حوزه خطیر روابط عمومی و ارتباطات در نظر گرفت .

گروه فولاد مبارکه در حال حاضر یکی از بزرگترین بنگاههای اقتصادی و صنعتی کشور به شمار می رود که به تنهایی تولید ۵۰درصد از فولاد کشور را محقق و تاثیر بسزایی در ارزآوری و تاب آوری اقتصاد کشور در شرایط سخت تحریمی داشته است.

انتظار می رود با حضور هادی نباتی نژاد در مسند روابط عمومی فولاد مبارکه فصل جدیدی از همکاری های گسترده با رسانه ها و مسئولین منطقه ای را در فولاد مبارکه شاهد باشیم.

شایان ذکر است ایرج ترابی تا پیش از این مسئولیت روابط عمومی فولاد مبارکه را عهده دار بود.

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار