کد خبر: 1038229
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
پیشکسوت خبرنگاران اصفهان:
استاد عبدالحسین جعفری گفت: بزرگ استاد ادبیات وشاعر برجسته اصفهان «استاد هادوی» که خلص«شهیر» را از شاعر فرزانه مرحوم استاد صغیر دریافت کرده ۳هزار اثر موجود در کتابخانه شخصی ا ش به همراه همه آثار ادبی خویش را به آموزش پرورش اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، پیشکسوت  خبرنگاران ورئیس انجمن صنفی نویسندگان و خبرنگاران اصفهان بیان داشت: این جا «خانه ادبیات» است خانه ای که قرار بود ه به همت مدیریت اداره کل آموزش  و پر ورش استان اصفهان در محل بخشی از ساختمان تاریخی موزه وپژوهش گاه این اداره کل ایجاد شود و موضوع مثل خیلی از وعده های دیگرمسئولان به فراموشی سپرده شد.

استاد جعفری افزود:درهمین راستا بزرگ استاد ادبیات وشاعر برجسته اصفهان «استاد هادوی» که تخلص«شهیر» را از شاعر فرزانه مرحوم استاد صغیر دریافت کرده مقرر شده ۳هزار اثر موجود در کتابخانه شخصی اش  به همراه همه آثار ادبی خویش را به آن خانه اهدا کند تا مقدمه ای باشد برای همت بلند فرهنگ دوستان استان فرهنگ پرور اصفهان۰

وی گفت :این شاعر برجسته اصفهان خانه شخصی خود را با خوش خیالی وعده مسئولین مربوطه موقتاً به خانه ادبیات اختصاص داده و خانواده اش را به خانه استیجاری انتقال داده است.

شایان ذکر است تعدای از خبرنگاران که از خانه ادبیات استاد هادوی بازدید داشتند به انگیزه تکریم از این استاد فرزانه وشاعر شهر فرهنگ دوست وپایتخت فرهنگ ایران اسلامی ؛ اشک غم  به چشم هایشان نشست.

رئیس انجمن صنفی نویسندگان و خبرنگاران اصفهان درپایان این نشست صمیمی بیان داشت: با خود گفتم آفرین بر این همت بلند مسئولان که راحت از کناراین اثر بی بدیلکه شامل؛ تالیف بیش از 40 جلد کتاب وصدها اثر تاریخی دست نوشته ناب  ایشان که در وصف شعرای تاریخ ایران قلم فرسایی کرده عبور می کنند وچشمان خود را روی این حرکت خود جوش فرهنگی یسته اند .  !!!!!(فاین تذهبون)

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها