کد خبر: 1038161
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
حالا که بحث سفر به کیش شد، می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل‌های کیش برای سفر‌های کاری رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به کیش از اون لذت ببرید.

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک تا رزرو بهترین هتل های کیش

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com) درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

چرا سه کلیک بهترینه؟

چون قیمتش خیلی مناسبه

چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی

چون سه کلیک همیشه باهاته

چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس

چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی

چون با سه کلیک تورلیدر خودتی

چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی

بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر به کیش شد، می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل‌های کیش برای سفر‌های کاری رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به کیش از اون لذت ببرید...

بهترین هتل‌های کیش برای سفر‌های کاری کدامند؟

درست است که گردشگران بسیاری برای داشتن تعطیلاتی رویایی، خوشگذرانی و بازدید از جاذبه‌های توریستی طبیعی و تاریخی کیش به این جزیره سفر می‌کنند اما نباید فراموش کنیم انتخاب جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری، وجود دانشگاه‌های معتبر و شعبات شرکت‌های تجاری گوناگون در جزیره سبب شده است بسیاری از مسافران نیز به قصد تجارت، شرکت در جلسات کاری و نیز شرکت در همایش‌ها و سمینارهای مختلفی که در کیش برگزار می‌شود؛ به کیش سفر کنند. شاید برای چنین افرادی اقامت در یک هتل ساحلی چندان جذاب نباشد، بلکه به دنبال اقامتگاهی باشند که به مرکز شهر نزدیک تر بوده و امکان برگزاری جلسات کاری و همایش‌ها نیز در آن وجود داشته باشد. در ادامه تعدادی از هتل‌های کیش را که چنین امکاناتی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند را، به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل 5 ستاره شایگان از بهترین هتل‌های کیش برای سفر‌های کاری

هتل شایگان با مساحتی حدود 1500 متر مربع، در 6 طبقه و 140 اتاق و سوئیت در سال 1381 افتتاح شد. با اقامت در این هتل لوکس و راحت که عضو گروه هتل‌های زنجیره‌ای آریا نیز هست، دسترسی آسانی به مراکز خرید پردیس 1 و 2، هایپر مارکت، مرکز تجاری کیش و دیگر مراکز تجاری جزیره خواهید داشت. با وجود امکاناتی مانند سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، ویدئو کنفرانس و اتاق مهمانی و جلسات کاری انتخاب مناسبی برای سفر‌های کاری شما خواهد بود. در ضمن این هتل کم تر از 1.5 کیلو متر با پردیس دانشگاه صنعتی شریف کیش فاصله دارد.

دیگر امکانات هتل شایگان عبارتند از: پذيرش 24 ساعته، خشکشویی، خدمات بيدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، اجاره ماشين، خدمات تور، فكس، اتاق چمدان، اتاق VIP، فتوكپي، خدمات ترانسفر پولی، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان، خدمات باربری، روم سرويس 24 ساعته، خدمات راهنمای تور، خدمات اینترنتی، اينترنت در لابی و اتاق، شبكه پخش فيلم داخلی، سيستم IPTV، تلويزيون LCD در لابی، فروشگاه و غرفه، پاركينگ، ماهواره، دستگاه خود پرداز، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستی، آرايشگاه مردانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس شبانه روزی، سالن آمفی تئاتر، سالن همايش، ويدئو كنفرانس، اتاق ميهمانی و جلسات كاری، كافی شاپ، رستوران، چايخانه سنتی، استخر، سونا خشک و بخار، جكوزی، امکانات برای معلولین و... .

آدرس : جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی

هتل 5 ستاره ایران یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش برای سفر‌های کاری

هتل ایران کیش که از دو برج مجزا ساخته شده است در مرداد ماه سال 1393 افتتاح شد. دو برج این مجموعه از طریق طبقات همکف و هفتم به هم متصل شده‌اند. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به نزدیکی آن به مرکز تجاری سارینا 2، دانشگاه صنعتی شریف، پردیس بین‌الملل کیش و مرکز خرید مروارید اشاره نمود. مهمانان هتل می‎توانند برای برگزاری جلسات کاری و همایش‌های خود از آمفی تئاتر و یا سالن همایش هتل استفاده کنند. همچنین مهمانان هتل می‌توانند برای جلسات کاری راه دور خود، از اینترنت پرسرعت هتل که در لابی و اتاق در دسترس است، استفاده نمایند.

امکانات هتل ایران کیش عبارتند از: روم سرويس، پذيرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، فكس، اتاق چمدان، فتوكپی، خدمات ترانسفر رايگان، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رايگان، خدمات اینترنتی، فروشگاه و غرفه، پاركينگ، آسانسور، صندوق امانات،  تاکسی سرویس شبانه روزی، کافی شاپ، رستوران، رستوران روف گاردن، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، تلویزیون LCD در لابی و ...

آدرس: جزیره کیش - میدان امیرکبیر - بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

هتل فلامینگو

هتل فلامینگو در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع در سال 1385 ساخته شده است. این مجموعه شامل 100 ویلا نیز می‌شوند که در سال 1373 ساخته شده و در سال 1395 بازسازی شده‌اند. فضای سبز و آبنمای موجود در محوطه هتل، مکانی عالی برای استراحت بعد از قرار‌های کاری در اختیار مهمانان می‌گذارد. همچنین رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و کافی شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم آسایش مهمانان هتل را تضمین می‌کنند. با اقامت در هتل فلامینگو می‌توانید برای قرار‌های کاری و کنفرانس‌های خود از سالن همایش و کنفرانس هتل استفاده کنید. از دیگر مزایای هتل فلامینگو می‌توان به فاصله کم آن با مراکز خرید ونوس و زیتون، دانشگاه صنعتی شریف، پردیس بین الملل کیش اشاره نمود.

امکانات هتل فلامینگو کیش عبارتند از: پارکینگ، دستگاه خود پرداز، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فکس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی، خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان، روم سرویس شبانه روزی، راهنمای تور، خدمات اینترنتی، اینترنت در لابی و اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، تلویزیون LED در لابی، سالن همایش، سالن کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسات کاری، رستوران، کافی شاپ شبانه روزی، رمپ و ... .

آدرس: جزیره کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

هتل 4 ستاره صدف از بهترین هتل‌های کیش برای سفر‌های کاری

هتل صدف کیش در 2 طبقه و مجموع 55 اتاق و سوئیت در سال 1375 ساخته شده و در سال 1385 به منظور ارتقا کیفیت خدمات بازسازی شده است. خدمات با کیفیت هتل صدف و مهمان نوازی پرسنل حرفه‌ای این هتل وعده اقامتی آرام و دلنشین را به مهمانان می‌دهد. هتل صدف یکی از هتل‌های زنجیره‌ای سورینت می‌باشد. درست است که با اقامت در این هتل جایی برای جلسات خصوصی کاری نخواهید داشت اما نزدیکی هتل به مراکز خرید زیتون و سارینا 2، پردیس دانشگاه صنعتی شریف، پردیس بین الملل کیش و دیگر مراکز تجاری جزیره این نقیصه را جبران می‌کند.

امکانات هتل صدف عبارتند از: آسانسور، پارکینگ، نمازخانه، تراس، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، اجاره ماشین ( با یا بدون راننده)، صرافی، خدمات تور، فکس، فتوکپی، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، راهنمای تور، خدمات اینترنتی، رستوران، چایخانه سنتی (در فضای باز و بسته)، کافی شاپ 24 ساعته، اینترنت در لابی و اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی و ... .

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر

هتل 3 ستاره جام‌جم

هتل جام‌جم با بیش از 40 سال سابقه فعالیت یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود. موقعیت مکانی عالی هتل جام‌جم و دسترسی آسان به مراکز تجاری و دانشگاهی کیش سبب شده، این هتل از محبوبیت خاصی در میان مسافرانی که برای سفر‌های کاری به جزیره می‌روند؛ کسب نماید. از ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به این نکته اشاره نمود که این هتل درست در کنار پردیس دانشگاه صنعتی شریف قرار گرفته است.

امکانات هتل جام‌جم عبارتند از: پارکینگ، دستگاه خود پرداز، تراس، نماز خانه، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس شبانه روزی، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، خدمات اتو، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فکس، اتاق چمدان، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، روم سرویس 24 ساعته، خدمات تور شهری، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی و اتاق، تلویزیون LED در لابی و ... .

آدرس : کیش، میدان امیر کبیر، پشت دانشگاه صنعتی شریف

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار