کد خبر: 1038058
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج از تهیه نرم‌افزار مدیریت کیوسک‌های سطح شهر کرج خبر داد.

محمد رضایی نوری با اشاره به پیگیری و حساسیت اعضای شورای شهر مبنی بر ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی، اظهار کرد: اداره ساماندهی مشاغل شهری با تهیه طرح ساماندهی و انتظام بخشیدن فعالیت کیوسک‌های سطح شهر از منظر بازبینی جانمایی مکانی، اِلمان و سازه دکه‌ها، رسته‌های شغلی و موضوعات حقوقی و قراردادی لایحه‌ای جامع را تهیه و به شورای اسلامی شهر کرج ارسال کرد.

وی تأکید کرد: پس بحث و اعلام وصول نظرات کارشناسی اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر و اصلاحات لازم در تصویب لایحه جامع ساماندهی کیوسک‌ها با هم‌افزایی و تعامل با سایر حوزه‌های ستاد ازجمله معاونت شهرسازی و معماری و مدیران مناطق تغییرات در مبلمان شهری در بازه زمانی حدود شش ماه انجام خواهد شد.

رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج گفت: با همکاری سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و توان فنی حوزه ساماندهی مشاغل شهری نرم‌افزار مدیریت کیوسک‌های سطح شهر تهیه شد.

رضایی نوری تأکید کرد: مدیریت کیوسک‌های سطح شهر به‌صورت مکان محور برای ایجاد لایه Gis به‌منظور جانمایی و هوشمند سازی کیوسک‌ها و نیز ارائه خدمات الکترونیکی به متصدیان دکه بدون مراجعه به شهرداری و سازمان فراهم‌شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان سال نسخه تست آن در سازمان و شهرداری مناطق برای کنترل در نحوه ارائه خدمات و ثبت شکایت‌های مردمی آماده بارگزاری خواهد بود که این سامانه همانند نرم‌افزار سامش (سامانه اصناف مزاحم و آلاینده شهری) در سطح کشور بی‌نظیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار