کد خبر: 1038049
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
با حضور معاون هماهنگی ومدیریت امور زائران خراسان رضوی انجام شد،
مراسم تجلیل از مادران شهدا و اهداء ۵۰۰ سری جهزیه به نو عروسان سادات به مناسبت گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در محل مهدیه مشهد مقدس با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های خستگی ناپذیر نهاد آبشار عاطفه‌ها در رسیدگی به امور محرومین و دستگیری از نیازمندان گفت: ابتکار اهداء جهیزیه به دختران سادات و از نسل حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در چنین روز مبارکی مایه خیر و برکت و رضایت ائمه معصومین علیهم السلام خواهد شد.

 

محمدصادق براتی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان در خصوص مساوات و کمک‌های مومنانه افزود: با همکاری و همراهی مردم عزیز استان و دستگاه‌های متولی و در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در شرایط سخت اقتصادی، کمک‌های مومنانه بسیاری در قالب تشکل‌های مختلف صورت گرفت که به نوبه خود جای تقدیر و تشکر دارد. در این راستا این نشان از وجود روح ایثار و فداکاری در مردم عزیز استان دارد و امید است با تقویت این روحیه و تلاش روز افزون دستگاه‌های دولتی در مسیر خدمت بی‌منت به مردم عزیز استان روز به روز شاهد کاهش فقر و مشکلات اقتصادی باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار