کد خبر: 1038041
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:
حسین امیری گفت: شبکه روشنایی پل خواجو با هماهنگی میراث فرهنگی، تا نوروز بهینه سازی و اصلاح می شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نشست مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در خصوص بهینه سازی روشنایی پل خواجو و سی و سه پل اظهار کرد: با توجه به مذاکراتی که میان شهرداری و میراث فرهنگی صورت گرفت، عملیات بهینه سازی (تقویت روشنایی و کیفیت تاسیسات) و اصلاح شبکه روشنایی پل خواجو با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام می شود.

وی با اشاره به لزوم نوسازی و بهسازی تاسیسات شهری پس از پایان عمر مفید آن طبق برنامه زمانبندی، گفت: این بهینه سازی و اصلاح با برگزاری جلسات کارشناسی و مدیریتی تمام جزئیات با اولویت عدم دخل و تصرف در بنای پل خواجو اجرایی و تا شب عید به پایان می رسد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان هر ساله اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای بهینه سازی تاسیسات شهری شامل روشنایی پارک ها، نورپردازی ابنیه تاریخی، آبنماها و شبکه آبیاری فضای سبز هزینه می کند.

وی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در حوزه معاونت شهری برای نگهداری تاسیسات شهری به کار می رود، برای نگهداری از این تاسیسات است. علاوه بر این موضوع، سالانه بیش از ۱۵ درصد از تجهیزات در این حوزه بهینه سازی می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر