کد خبر: 1038037
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
استاد دانشگاه صنعتی اصفهان:
دکتر فتحیان پور استاد دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: پروژه مصوب پژوهشی استفاده از پمپ های ورتکس دو فازی با قابلیت تولید حباب های ریز در بخش DAF شرکت پالایش نفت اصفهان اجرا می شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان اظهارداشت:با هدف شروع به کار پروژه پژوهشی مصوب با عنوان ” استفاده از پمپ های ورتکس دو فازی با قابلیت تولید حباب های ریز در بخش DAF شرکت پالایش نفت اصفهان ” کارشناسان مدیریت مهندسی و پروژه ها، بازیافت آب، مهندسی پالایش، مهندسی عمومی، پژوهش و فناوری شرکت، از این پروژه دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کردند.

دکتر فتحیان پور استاد دانشگاه صنعتی اصفهان در این بازدید با بیان اینکه این دانشگاه، صاحب ۴۰۰ فناوری جدید است، در خصوص ۳ پایلوت ساخته شده پروژه پژوهشی توضیحاتی ارائه کرد: ۱ – پایلوت با مقیاس آزمایشگاهی یک متر مکعب بر ساعت ۲- پایلوت نیمه صنعتی با ظرفیت ۷ متر مکعب بر ساعت بازدید و تست شد. ۳ – پایلوت نیمه صنعتی با ظرفیت ۲۵ متر مکعب بر ساعت در مقیاس نیمه صنعتی بازدید و تست شد. پس از آن سیستم تزریق ازن با ظرفیت بالا بر روی سیستم پایلوت ۷ متر مکعب بر ساعت استارت و تست شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر