کد خبر: 1037938
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد؛
کشکولی با بیان اینکه تا قبل از عید نوروز بخشی از پادگان حضرت ابوالفضل(ع) تخلیه می شود، گفت: سپاه مصمم به تکمیل پروژه پادگان جدید است.

به گزارش جوان از لرستان، سردار مرتضی کشکولی، امروز(20 بهمن) در جریان سفر دکتر نوبخت به استان لرستان وبازدید از پادگان جدید سپاه لرستان، اظهار داشت:  انتظار می رود سازمان برنامه و بودجه نیز در پرداخت اقساط همکاری لازم را داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه اینکه در بازدید هیئتی از سوی وزارت دفاع و سازمان بودجه رقم جدیدی پیش‌بینی شد، افزود: پرداخت به موقع اعتبار بستر تسریع در اجرای پروژه است.

وی با بیان اینکه اقساط سال‌های ۹۷ و ۹۸ را شهریور امسال دریافت کردیم، گفت: مصمم هستیم تا قبل از عید بخشی از پادگان تخلیه خواهد شد.

سردارکشکولی ثبت جهانی اثر تاریخی قلعه فلک‌الافلاک یک فرصت و ظرفیت برای شهر است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: به مجموعه استانداری و برنامه و بودجه استان برای جابه‌جایی قول مساعد دادیم و ساخت پادگان جدید را در دستور کار قرار دادیم، با این وجود به دلیل گرانی و تورم و تاخیر ۲ و نیم ساله در پرداخت اوراق روند ساخت کند شده است

در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استاندار لرستان و رییس سازمان سازمان برنامه و بودجه به امضا می رسد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار