کد خبر: 1037924
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
به مناسبت گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش
در راستای گرامیداشت روز تاریخی بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، مراسمی برای تجلیل از مدیران، کارکنان، ورزشکاران و مروجین فرهنگ پهلوانی در سالن ورزشی باشگاه عقاب نهاجا و به میزبانی مدیریت تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، با همکاری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‍ای و کشتی پهلوانی و سازمان تربیت بدنی ارتش، آیین گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 
مروجین فرهنگ پهلوانی در باشگاه عقاب نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند
براساس این گزارش، دراین برنامه فرهنگی ورزشی امیرسرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیرسرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به همراه جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش نیروی هوایی ارتش و کشور حضور داشتند.
امیرسرتیپ خلبان هادیان در این مراسم اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‍های بالقوه‌ای که ورزش‌های زورخانه‍ای به عنوان رشته‌ای اصیل و ایرانی دارد در راستای جذب جوانان قدم برداشت و از این ورزش کاربردی در مقابل جنگ‌های نرم و فرهنگی بهره‌های بهتر و بیشتری را برد.
سردار باران چشمه نیز ضمن تبریک روز نیروی هوایی ارتش و پاسداشت یاد و نام شهدا، نام آوران و غیورمردان این نیرو بیان داشت: از شاخصه‌های مهم این ورزش پرورش روح است که در میان ورزشکاران این رشته ایرانی بیشتر از بعد قهرمانی، بعد پهلوانی و سجایای اخلاقی مورد توجه بوده است.
امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش هم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش، ورزش پهلوانی و باستانی را بعنوان یکی از فرهنگ‍های کشور عزیزمان معرفی کرد و گفت: توسعه این رشته در بین کارکنان ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یک امر واجب و ضروری است، چراکه این ورزش با روحیه جوانمردی و ایثار که از نشانه‌های هر فرد نظامی می‌باشد همخوانی دارد.
در پایان این مراسم از هیئت رئیسه نیروی هوایی ارتش و ۵ تن از پیشکسوتان و مروجین فرهنگ پهلوانی در نیروی هوایی ارتش تجلیل به عمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار